عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهارت و حرفه آموزی از ضروریات رسیدن به توسعه است

مدیر کل بانوان استانداری گلستان در جشنواره توسعه فرهنگ و توانمند سازی روستائیان :

مهارت و حرفه آموزی از ضروریات رسیدن به توسعه است

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در جشنواره توسعه فرهنگ و توانمند سازی روستائیان در روستای باغ گلبن با بیان اینکه مهارت و حرفه آموزی از ضروریات رسیدن به توسعه است گفت : برای رسیدن به توسعه ی پایدار و آینده ای روشن باید تمام توان خود را به کار بگیریم .

 

کلثوم غفاری توران با بیان اینکه هیچ کس نباید بیکار بنشیند و منتظر تغییر و پیشرفت باشد افزود : ببینید گذشتگان ما در روستاها چه می کردند؟ در گذشته روستاها جز در موارد معدود ، نیاز به شهر نداشتند ، اکثر نیاز هایشان را خودشان تولید می کردند .

وی خاطر نشان کرد : خوشبختانه امروز فرصت های فراوانی برای اشتغال و پیشرفت در روستاها فراهم شده است . همه ی هم و غم دولت و مسئولان بر روی توسعه ی روستاها متمرکز شده است .

غفاری با اشاره به هفته مهارت گفت : سازمان آموزش فنی و حرفه ای تمام تلاش خود را برای گسترش فرهنگ کار آفرینی و مهارت آموزی به کار گرفته است .

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ادامه داد : اعطای تسهیلات کم بهره برای رشد و توسعه ی چرخ های اقتصاد روستایی در بهترین وضعیت است و شایسته است تحصیل کرده ها و جوانان با کمک بزرگتر ها و با مطالعه ی امکانات موجود آستین ها را بالا بزنند و به عملیاتی شدن برنامه های دولت کمک کنند .

غفاری ضمن تشکر از نهادهایی همچون بسیج سازندگی گفت : نمونه های بسیاری از رشد و توسعه ی روستایی در استان گلستان و دیگر استانها ی کشور داریم که می توانند الگو و سرمشق باشند .

وی یاد آورشد : روستای وامنان و عطا آباد نمونه های بارز توانمندی در روستاها هستند که باید تکثیر شوند و الگو و سرمشق دیگر روستاها قرار گیرند .

شایان ذکر است :اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با همکاریبسیج سازندگی سپاه گرگان و شورای اسلامی و دهیاری روستای باغ گلبن جشنواره توسعه فرهنگ و توانمند سازی روستائیان را در روستای باغ گلبن گرگان برگزار کرد.

 

 

 


 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : Banovan1403
  • بازدید : 624
  • کد خبر : 48327