عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی مدیران حوزه امور عمرانی استانداری گلستان برگزار شد

با حضور غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان:

جلسه هماهنگی مدیران حوزه امور عمرانی استانداری گلستان برگزار شد

 جلسه هماهنگی مدیران حوزه امور عمرانی استانداری گلستان برگزار شد

جلسه هماهنگی مدیران حوزه عمرانی استانداری گلستان به ریاست  غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان و با حضور مدیران کل دفاتر در محل سالن جلسات حوزه عمرانی تشکیل شد.

در این جلسه مباحث مهم کاری حوزه شامل ارزیابی دستگاههای اجرایی توسط مدیران مرتبط حوزه و همچنین سایر موضوعات بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد مدیران حوزه گزارش تکمیلی و نهایی اهم اقدامات و برنامه های محوری را جمع بندی و ارائه نمایند.

در ادامه غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان در خصوص ارزیابی عملکرد دهیاریها ی استان گفت: دهیاریها کمبودهای روستاها را با تعامل و ارتباط تنگاتنگ با مسئولان در اولویت کاری خود بدانند و برای خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند و همچنین دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان نسبت به ارزیابی دهیاران برتر و موفق و ضعبف اقدام نموده و گزارش مربوطه را به مبادی ذیربط اعلام نماید .
معاون عمرانی استانداری گلستان در خصوص وضعیت پرونده ها و جلسات کمسیون ماده 99 گفت: کلیه دستگاه ها موظف هستند متناسب با مفاد کمیسیون نظارت ها و گزارشات خود را به دبیرخانه ارسال کنند ، همچنین دفتر فنی استانداری گلستان نسبت به بازدید از  پروژهای عمرانی و گردشگری در استان اقدام نماید و در صورت مشاهد تخلف گزارش را بصورت مکتوب به این کمسیون ارائه دهند.
در پایان جلسه غراوی خاطر نشان کرد : دفتر فنی نسبت به ارائه گزارشی از بازدید از شهرداریها و اجرای مصوبات کارگروه امور زیربنایی  در سال 95 جهت استقرار فعالیتهای صنایع در  خارج از شهر کنترل گردد.

جلسه هماهنگی مدیران حوزه امور عمرانی استانداری گلستان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 467
  • کد خبر : 48650