عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین نظام حکومتی جهان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین نظام حکومتی جهان است

جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین نظام حکومتی جهان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: شما در هیچ جای دنیا کشور و حکومتی را سراغ ندارید که تا این اندازه، متکی به آراء مردم باشد ، از اینرو جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین نظام حکومتی جهان است.

"علی اصغر طهماسبی" در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در روستای مهترکلاته از توابع کردکوی برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی و رهبری بی چون و چرای معمار کبیر انقلاب بر ظلم و استبداد حکومت پهلوی غلبه کرد و با وجود پیروزی انقلاب در بهمن 57، امام راحل دستور برگزاری همه پرسی انتخاب اساس حکومت را نمودند که بیش از 98 درصد مردم، به جمهوری اسلامی رأی دادند.

وی ادامه داد: در هیچ کجای دنیا انقلابی را سراغ نخواهید داشت که تنها دو ماه پس از پیروزی، انتخابات برگزار نماید و امروز جمهوری اسلامی ایران با برگزاری 30 انتخابات طی 36 سال، بی شک معنای واقعی دمکراسی و تعیین سرنوشت مردم توسط خودشان را به جهانیان دیکته کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: بازخوانی تاریخ انقلاب و خاطرات آن روزها از این جهت مهم است که ما باید پیام معنوی انقلاب را به نسل سوم فرزندان انقلاب اسلامی که آینده داران نظام جمهوری اسلامی هستند منتقل نماییم.

وی یادآور شد: خاطرتان هست که در آغازین سالهای پیروزی انقلاب در شهرها و کوی و برزن با تروریسهایی که مثل قارچ می روییدند مبارزه می کردیم حال انکه امروز نظام جمهوری اسلامی به مرحله ای از اقتدار رسیده که نه تنها امنیت خود را تأمین می نماید بلکه به دنبال برقراری ارامش و امنیت در بسیاری از کشورهای منطقه است و ما در سوریه ، عراق و کشورهای دیگر در تعقیب تروریستها هستیم.

طهماسبی در ادامه با اشاره به ظهور تروریسم تکفیری در منطقه گفت: امروز این گروهها با حمایتهای مالی برخی از قدرتهای بین المللی و کشورهای منطقه، نا امنی هایی در خاورمیانه بوجود آورده اند که استکبار جهانی تحت عنوان پروژه اسلام هراسی مشغول سوء استفاده از این نا امنی هاست.

وی با بیان اینکه مردم قدرت برتر نظام جمهوری اسلامی هستند افزود: مردم ما بسیار وظیفه شناس هستند و هر جا که احساس وظیفه کرده اند با حضور درخشانشان در صحنه های مختلف تو دهنی بزرگی به سران استکبار جهانی زده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: شما همان مردمی هستید که در بهمن 57 انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود رساندید، 8 سال دفاع مقدس را به پیش بردید و در تمام رویدادهای بزرگ نظام حضوری درخشان داشته اید که این بزرگترین افتخار نظام مردمی جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به موفقیتهای دولت تدبیر و امید در عرصه های گوناگون گفت: امروز ما در موقعیتی قرار داریم که به لحاظ اقتصادی می توانیم با حفظ اصول اقتصاد مقاومتی، علی رغم همه فشارها و تحریمها روی پای خود بایستیم.

طهماسبی در پایان با اشاره به مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران و کشورهای 1+5 خاطرنشان کرد: با شروع دور تازه مذاکرات با حضور دکتر ظریف و همتایانش در 1+5 حتی اگر به دلیل زیاده خواهی های غرب، در پایان این مذاکرات نیز توافقی صورت نگیرد، باز هم ما هیچ چیز را از دست نداده ایم و پیروز این مذاکرات خواهیم بود زیرا ما قلب مردم را بدست آورده ایم و امید را به جامعه بازگردانده ایم که این بزرگترین پیروزی ماست.

جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین نظام حکومتی جهان است

 

جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین نظام حکومتی جهان است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .