عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقدامات جهادی و فداکاری ها در سیل اخیر مشابه ایثار و فداکاری دوران دفاع مقدس بود

معاون سیاسی و امنیتی مهمان ویژه گردهمائی سازمانهای مردم نهاد در مشهد مقدس :

اقدامات جهادی و فداکاری ها در سیل اخیر مشابه ایثار و فداکاری دوران دفاع مقدس بود

اقدامات جهادی و فداکاری ها در سیل اخیر مشابه ایثار و فداکاری دوران دفاع مقدس بود

نوزدهمین همایش سازمانهای مردم نهاد و مدیران خیریه آبشار عاطفه ها با حضور مدیران کل اجتماعی و فرهنگی استانها و مدیران اجتماعی وزارت کشور در پنجم و ششم مرداد ماه در مشهد مقدس تشکیل گردید. در این گردهمایی "عبدالرضا چراغعلی" معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان مهمان ویژه گردهمائی سازمانهای مردم نهاد در مشهد مقدس بود.

 در این نشست تخصصی که در آستانه روز ملی تشکلها و سازمانهای مردم نهاد تشکیل گردید، "عبدالرضا چراغعلی" معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان در خصوص نقش تشکلها در بحران های اخیر کشور سخنانی را ایراد نمود ۰ معاون سیاسی و امنیتی  استانداری گلستان ضمن تبیین نقش موثر و بی نظیر سازمانهای مردم نهاد در توسعه پایدار کشور از نقش موثر سازمانهای مردم نهاد در سیل اخیر گلستان تشکر کرد.
وی ادامه داد: سازمانهای مردم نهاد در بحران اخیر شانه به شانه مدیران بحران و در بسیاری از موارد حتی جلوتر  از مسئولین در امدادرسانی بودند و اگر نهادهای مردمی نبودند کار مدیران بحران سخت تر و چالشی بزرگتر داشتند . 
وی در ادامه افزود: باران رحمت الهی که در آغازین روزهای سال تبدیل به سیلی سهمگین شد و  مناطق مختلف کشور را دربر گرفت ، خاطراتی تلخ و شیرین را برای مردم عزیز ما در استان های سیل زده به جای گذاشت که مطمئنم تا سالهای سال و حتی نسلهای آینده از ایثار و فداکاریهای صورت گرفته یاد خواهد کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان ادامه داد: بنده در بحران اخیر این را به عنوان یک شاهد عرض میکنم که در سیل اخیر اقدامات جهادی و فداکاری های صورت گرفته و برخی اتفاقاتی را که مشاهده کردیم، در تاریخ کشور مشابه ایثار و فداکاری و پشتیبانی های دوران هشت ساله دفاع مقدس بود .
عبدالرضا چراغعلی در پایان اظهار کرد: از تمامی سازمانهای مردم نهاد دخیل در امر سیل اخیر ، الخصوص سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه ها که در دوران سیل برای مردم عزیز استان گلستان انصافا خوش درخشیدند و  بی قراری خود را با پشتیبانی و اظهار همدردی در کنار مردم سیل زده  نشان دادند تقدیر و تشکر می نمایم.
 

اقدامات جهادی و فداکاری ها در سیل اخیر مشابه ایثار و فداکاری دوران دفاع مقدس بود

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .