سازمان مدیریت پسماند شهرداریهای استان
گلستان در نظر دارد نسبت به واگذاری مراحل اجرائی مدیریت و راهبری کامل و اجرایی
طرح تفکیک وپردازش زباله های خشک بازیافتی کارخانه و سایت دفن زباله و سرمایه
گذاری در بخش بازیافت مواد خشک و همچنین سرمایه گذاری در بخش تولید کمپوست سایت با
کلیه امور تعمیر ونگهداری واقع در آق قلا کیلومتر 5 جاده اق قلا به گمیشان جنب
پتروشیمی ازطریق مناقصه به مدت سه سال اقدام نماید.
کلیه اشخاص اعم از حقیقی
و یا حقوقی با توجه به شرایط شرکت در مناقصه
به شرح آتی می توانند پیشنهادات خود را به دبیرخانه سازمان تحویل نمایند.
شرایط شرکت در مزایده :
1-
متقاضیان می
بایست جهت شرکت در مزایده یک فقره فیش بانکی به مبلغ 000/000/ 300 ریال معادل سی
میلیون تومان به عنوان سپرده شرکت در مناقصه به حساب سیبا شماره 0107143889001 نزد
بانک ملی به نام سازمان مدیریت پسماند شهرداریهای استان گلستان واریز و در پاکت شماره 1 قرار داده به همراه اسناد مناقصه
و فرم پیشنهاد قیمت (اجاره ماهانه پیشنهادی) جهت شرکت در فراخوان به این سازمان
ارائه و در قبال آن رسید دریافت نمایند. مدت قبول پیشنهادها از تاریخ نشر آگهی به
مدت 10 روز کاری و تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه مورخ 28 /06 /1398 می باشد .
2-
بابت پیشنهادات
رسیده کمیسیون معاملات در روزشنبه مورخه 30 /06 /98 راس ساعت 30 /14 در محل دفتر
سازمان تشکیل و پاکت های پیشنهادی پس از رسیدگی بازگشایی و نتیجه مزایده اعلام می
گردد.
3-
سپرده نفرات
دوم و سوم تا انعقاد قرارداد نفر اول نگهداری و در صورت امتناع نفر اول از انعقاد
قرارداد سپرده مشارالیه ضبط و موضوع به ترتیب به نفرات دوم و سوم واگذار می گردد و
در صورت امتناع مشارالیها ، سپرده نفرات بعدی نیز به ترتیب به نفع سازمان ضبط می
گردد.
4-
کلیه کسورات
قانونی و هزینه های مربوط به نشرآگهی و کارشناسی و انعقاد قرارداد و پرداخت هرگونه
مالیات و عوارض متعلقه با برنده بوده و شرکت کنندگان می بایست براساس شرایط اعلامی
پیشنهاد دهند وپیشنهادات باید از حیث مبلغ مشخص و معین و بدون ابهام بوده و در
پاکت لاک و مهر شده تسلیم شود و به پیشنهادات
مخدوش و بدون واریز سپرده، مشروط و
قلم خورده ترتیب اثر داده نخواهد شد. بالاترین پیشنهاد برنده مزایده خواهد بود.
5-
سازمان در قبول
یا رد یک یا کلیه پیشنهادات واصله مختار است و محل دریافت اسناد امور مالی و محل
تسلیم پیشنهادها دبیرخانه سازمان می باشد .
6-
سایر موارد در
اسناد و مدارک مناقصه منعکس و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف تعیین شده
از طرف سازمان می باشد و
محدوده خدماتی را سازمان تعیین می نماید
7-
ارائه
پیشنهادات می بایست فقط در خصوص موارد فوق باشد و پیشنهاد دهندگان می بایست قیمت
پیشنهادی خود را در فرم پیشنهاد قیمت (اجاره ماهانه پیشنهادی)اعلام و در پاکت
شماره 2 قرارداده و به این سازمان ارائه و در قبال آن رسید دریافت نمایند.
8-
متقاضیان جهت
کسب اطلاع بیشتر و اخذ اسناد مناقصه می توانند همه روزه از ساعت 30 /7 صبح لغایت 14
با برقراری تماس با شمارهای 32480273-32480272-017 و یا مراجعه به سازمان به آدرس گرگان – سایت اداری جنب استانداری و یا
پایگاه اینترنتی اطلاعات لازم را کسب و اسناد مذکور را دریافت نمایند.
ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2