عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وظیفه داریم پاسخگوی خواسته های قانونی تشکل ها و مردم عزیز باشیم

معاون سیاسی، امنیتی استانداری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان:

وظیفه داریم پاسخگوی خواسته های قانونی تشکل ها و مردم عزیز باشیم

وظیفه داریم پاسخگوی خواسته های قانونی تشکل ها و مردم عزیز باشیم

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: ما وظیفه داریم تا پاسخگوی خواسته های قانونی تشکل ها و مردم عزیز باشیم و آموزش و پرورش می تواند در این زمینه بستر گفتگو را برای فرهنگیان و دانش آموزان فراهم کند.

عبدالرضا چراغعلی، صبح امروز چهارشنبه 13 آذرماه در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش افزود: با توجه به شرایط کشور و دشمنی های استکبار جهانی، راه مطمئن و امن عبور از دسایس و نیرنگ ها، پاسخگویی درست به نیازهای برحق مردم است.
وی ادامه داد: در بازگرداندن آرامش روانی جامعه، همه دستگاهها نقش خودرا به خوبی ایفا کردند که جا دارد از همه آنها تقدیر و تشکر کنیم.
این مقام مسئول با بیان اینکه شایسته است تا فرهنگیان در انتخابات پیش رو حضور پرشور و حداکثری داشته باشند گفت: امسال حدود 70 هزار رای اولی داریم و ان شا الله با  حضور چشمگیر همه اقشار جامعه به ویژه جمعیت دانش آموزی و فرهنگی فضای انتخاباتی پرشوری ایجاد خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در خصوص بیماری آنفولانزا گفت: باید سلامت دانش آموزان از طریق مدیران محترم مدارس رصد شود وی افزود: در صورتی که کمیته بهداشت و سلامت تعطیلی 
مدارس را یک ضرورت تشخیص دهد، این اطلاعیه از طریق مدیریت بحران استان و شهرستان ها صادر خواهد شد و به اطلاع خانواده های عزیز خواهد رسید.
چراغعلی، با اشاره به اجلاسیه نماز، این اجلاسیه را فرصتی ارزشمند برای استان گلستان دانست و گفت: خوشبختانه از روند اجرایی این اجلاسیه تاکنون رضایت کامل وجود دارد و تلاش خواهیم کرد تا با برگزاری با کیفیت اجلاسیه نماز آن طور که شایسته این فریضه الهی است عمل کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با اشاره به آمار بازماندگان از تحصیل گفت: تلاش های بسیار ارزشمندی در زمینه جذب این دانش آموزان صورت گرفت و همت استانی که در این زمینه شکل گرفت سبب توجه شورای اجتماعی کشور به این مساله و اختصاص بودجه مناسب به این امر در گلستان شد.

وظیفه داریم پاسخگوی خواسته های قانونی تشکل ها و مردم عزیز باشیم


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .