عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دفاتر تسهیل گری نسبت به آگاه سازی شهروندان در مناطق کم برخوردار اهتمام ورزند

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار گلستان:

دفاتر تسهیل گری نسبت به آگاه سازی شهروندان در مناطق کم برخوردار اهتمام ورزند

دفاتر تسهیل گری نسبت به آگاه سازی شهروندان در مناطق کم برخوردار اهتمام ورزند

 سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار گلستان گفت: دانش افزایی و توجه به آگاه سازی شهروندان به ویژه در مناطق کم برخوردار و همچنین ایجاد زمینه های اشتغال و توجه به اوضاع معیشتی در این مناطق از اهداف دفاتر تسهیلگری می باشد که باید نسبت به آن اهتمام ورزند.
شهربانو برهانی در اولين نشست معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار با مدیران موسسات «احیا گران بافت استرآباد، مهرآفرینان جوان و همیاران محله که در خصوص هماهنگی و برنامه ریزی نحوه ارائه خدمات با دفاتر تسهیلگری به محلاتی که دفاتر تسهیلگری در آن استقرار يافته اند، برگزار شده بود، ضمن اعلام شرح خدمات و برنامه ریزی قرارداد سال جدید، جهت همکاری بیشتر دفاتر با اين اداره كل گزارش داد.
 معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز در این نشست، گفت: مدیران و کارشناسان دفاتر می توانند با استفاده از ظرفیت‌های موجود دفتر در محلات حاشیه نشین گام‌های موثری درارتقا وضعیت و بهبود زندگی آن مناطق بردارند.
احسان مکتبی با تأکید بر شناسایی نیازها، افزود: باتوجه به گذشت دوسال از فعالیت دفاتر در محلات و موفقیت آنها در ارتباط مستقیم با ساکنین محلات، انتظار می رود شناسایی نیازمندیها و مطالبات با اولویت پیگیری گردد.

دفاتر تسهیل گری نسبت به آگاه سازی شهروندان در مناطق کم برخوردار اهتمام ورزند


ارسال کننده خبر : اداره کل امور اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کارشناس
  • بازدید : 566
  • کد خبر : 79255