عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیوان شعر مختومقلی سرشار از رویکردهای همدلی و همزبانی پیروان فرق اسلامی است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری:

دیوان شعر مختومقلی سرشار از رویکردهای همدلی و همزبانی پیروان فرق اسلامی است

دیوان شعر مختومقلی سرشار از رویکردهای همدلی و همزبانی پیروان فرق اسلامی است

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان گفت: در دیوان شعر مختومقلی فراغی رویکردهای همدلی و همزبانی پیروان فرق اسلامی به وفور قابل مشاهده است.

"حیدرعلی احمدی" در جلسه ستاد برگزاری مراسم زادروز مختومقلی فراغی که در محل آرامگاه این شاعر نامی ترکمن برگزار شد افزود: مراسم زادروز این شاعر و عارف بزرگ هر سال باشکوهتر از سال قبل برگزار می شود به همین دلیل به تناسب گستردگی مراسم، تمهیدات ترافیکی و انتظامی و امنیتی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: باید با معرفی هر چه بیشتر افکار و اندیشه های این شاعر و روحانی وارسته از ظرفیت و قنای فکری آن در جهت ترویج فضایل انسانی و معارف دینی استفاده کنیم .

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری تصریح کرد: افکار مختومقلی فراغی معرف هویت تراکمه استان است و در دیوان شعر او رویکردهای همدلی و همزبانی پیروان فرق اسلامی فراز برجسته ای دارد.

احمدی خاطرنشان کرد: ترویج افکار و اندیشه های مختومقلی برای نسل جوان ترکمن و عموم مردم اثر سازنده و کمال بخشی دارد و حضور هزاران علاقمند از سراسر استان و کشور همسایه در مراسم سالروز ولادت این شاعر گرانقدر در حقیقت ادای احترام به افکار بلند و منویات ارزشمند این روحانی وارسته و شاعر برجسته است.

دیوان شعر مختومقلی سرشار از رویکردهای همدلی و همزبانی پیروان فرق اسلامی است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .