عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آتش نشانان آزادشهر طی نوروز در حالت آماده باش قرار دارند

سرپرست فرمانداری آزادشهر در بازدید از ایستگاه آتش نشانی آزادشهر:

آتش نشانان آزادشهر طی نوروز در حالت آماده باش قرار دارند

آتش نشانان آزادشهر طی نوروز در حالت آماده باش قرار دارند

 سرپرست فرمانداری آزادشهر از آماده باش و انجام بازدید‌های مداوم آتش نشانان با هدف کمک تامین و حفظ ایمنی مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، سید جواد کریمی سرپرست فرمانداری آزادشهر در بازدید از ایستگاه آتش نشانی که با حضور دهنوی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان انجام شد ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن سال جدید و بر اساس برنامه ریزی‌های های انجام یافته در خصوص اجرای طرح استقبال از بهار و در راستای پیشگیری از حوادث، آتش نشانان آزادشهری با استقرار خودرو‌ها به همراه تجهیزات کامل به صورت روزانه در میادین و مراکز شهر به صورت آماده باش در خدمت شهروندان هستند.

وی همچنین ارائه سریع خدمات ایمنی به مسافران نوروزی و بحث پیشگیری از حوادث را از مهمترین اهداف سازمان آتش‌نشانی در ایام نوروز عنوان کرد.

در ادامه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان ضمن تبریک فرارسیدن ایام عید نوروز اظهار داشت: در این ایام بسیاری از مردم در کنار خانواده‌ها حضور دارند ولی گروه‌های امدادی و عملیاتی برای حفظ آرامش مردم در آماده‌باش کامل هستند.

سید محمد دهنوی با بیان اینکه نیروهای خدمت‌رسان و امدادی در ایام نوروز با توجه به افزایش حوادث غیرمترقبه در آمادگی کامل هستند، ابراز کرد: تقویت بنیه امدادی، خدماتی و اورژانسی بسیار با اهمیت است که نیاز به برنامه‌ریزی، حمایت و پشتیبانی برای سال جدید دارند.

صبح امروز پنجشنبه 4 فروردین ۱۴۰۱ دهنوی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان ، کریمی سرپرست فرمانداری آزادشهر به همراه شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر آزادشهر از ایستگاه مرکزی آتشنشانی شهرستان بازدید بعمل آوردند.

 

آتش نشانان آزادشهر طی نوروز در حالت آماده باش قرار دارند

 

آتش نشانان آزادشهر طی نوروز در حالت آماده باش قرار دارند


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 286
  • کد خبر : 90940