عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نقش آفرینی موثر پلیس در کشف جرائم اقتصادی در گلستان


نقش آفرینی موثر پلیس در کشف جرائم اقتصادی در گلستان

نقش آفرینی موثر پلیس در کشف جرائم اقتصادی در گلستان
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: پلیس امنیت اقتصادی بدون شک نقش بسیار قابل توجهی را در پیشگیری، پیش‌بینی و برخورد با تخلفات اقتصادی دارد.
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سیدمحمد دهنوی صبح امروز در دیدار رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی گلستان اظهار کرد: پلیس نماد اقتدار کشور است و همه باید برای حفظ و افزایش این اقتدار تلاش و کمک کنیم.
وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی بدون شک نقش بسیار قابل توجهی را در پیشگیری، پیش‌بینی و برخورد با تخلفات اقتصادی دارد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: پیچیدگی جرائم اقتصادی به عنوان لایه‌های پنهانی جامعه، فعالیت پلیس در راستای کشف جرم را بسیار سخت خواهد کرد.
دهنوی بیان کرد: از سوی دیگر ضربه‌های جبران ناپذیری که جرائم اقتصادی بر پیکره خانواده‌ها و جامعه می‌زد انقدر مهلک و اثرگذار است که همه باید تلاش کنیم تا ریشه اینگونه تخلفات را بخشکانیم.
وی با اشاره به مظلومیت پلیس امنیت اقتصادی گفت: این پلیس گرچه به تازگی تشکیل و فعالیتش را آغاز کرده اما اقدامات پلیس امنیت اقتصادی در استان گلستان در طول این مدت قابل قبول و قابل توجه بوده است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: حل برخی از مسائل اقتصادی بدون حضور پلیس امنیت اقتصادی امکان‌پذیر نیست و در راستای اجرایی شدن شعار سال و برخورد با متخلفان اقتصادی که حتی فعالیت‌های اشتغالزایی را نیز با مشکل مواجه کرده‌اند، بدون شک باید از حضور پلیس امنیت اقتصادی استفاده کنیم.
وی افزود: تکرار تخلف یا جرم اقتصادی توسط برخی مجرمان نشان می‌دهد مجازات‌ها در این حوزه بازدارنده نیست و باید در این عرصه تجدید نظر جدی انجام شود.
دهنوی با تاکید بر اینکه ما باید برای آینده نقشه راه داشته باشیم، افزود: برخی از مسائلی که امروز به دنبال حل آن هستیم باید سالیان گذشته برای آن‌ها تدبیر می‌شد و تصمیمات لازم گرفته می‌شد.
وی در پایان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با تعامل و وحدت، دست به دست هم دهیم و گلستان را به پیشرفت چشمگیر و تحول لازم برسانیم.
 
نقش آفرینی موثر پلیس در کشف جرائم اقتصادی در گلستان

ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور اقتصادی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .