عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، کمترین وظیفه مدیران است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر :

خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، کمترین وظیفه مدیران است

خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، کمترین وظیفه مدیران است

 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه مسئولیت‌، امانت مردم به مدیران به‌شمار می‌رود گفت: کمترین وظیفه مدیران در قبال مردم به عنوان صاحبان و ولی نعمتان انقلاب، خدمت صادقانه و بی‌منت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ؛ " سید علی مهاجر " در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر اظهار داشت : در دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رییسی خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم با روحیه جهادی در راس امور قرار دارد، برای این مهم مدیران و کارکنان باید ویژگی‌هایی مانند اخلاق‌مداری، تکریم ارباب رجوع، دل‌سوز ی و کار برای رضای خدا را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ارتباط با نخبگان در بخش‌های مختلف و هم‌افزایی و همکاری مدیران با یکدیگر در جهت خدمت بهتر به مردم را مهم دانست و بیان داشت: با هرگونه فامیل بازی در ادارات برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار گلستان به کم توجهی برخی ورزش‌کاران در خواندن سرود ملی در روزهای گذشته اشاره کرد و افزود: از این پس ما در مراسم‌های خود سرود ملی را با افتخار، بلند و رسا خواهیم خواند تا به افرادی که به برکت نظام و خون شهیدان پا به عرصه مسابقات می‌گذارند پاسخ قاطع بدهیم.

دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت هم در این جلسه با اشاره به تلاش‌ دشمنان برای ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب و نارضایتی بین مردم تصریح کرد: مسئولان باید با جهاد اقتصادی و فرهنگی مانع تحقق توطئه دشمنان شوند.

آخوند ابوبکر خوجملی اظهار داشت: هدف این دشمنی‌ها که امروز رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا سردمدار آن هستند، آسیب زدن به اسلام با ترفند ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی پس از ناکامی در جنگ تحمیلی هشت ساله روی به جنگ نرم و ترکیبی آورد که لازم است با آگاهی بخشی به مردم به‌ویژه نسل جوان آنان را نسبت‌ به‌ این‌ توطئه‌ها آگاه کرد.

وی با تاکید بر ضرورت پرداختن به جهاد فرهنگی و اقتصادی از سوی مدیران اضافه‌ کرد: دشمنان تلاش دارند با وارونه جلوه دادن موفقیت‌های جمهوری اسلامی و سیاه‌نمایی مسائل و مشکلات، مردم و جوانان را نسبت به آینده ناامید و مایوس کنند.

آخوند خوجملی ادامه داد: باید با کار و تلاش و خدمت بیشتر به مردم و حفظ و تقویت وحدت و انسجام و نیز آگاهی بخشی در راستای جهاد تبیین رهبری، مانع تسلط دشمنان شد.

خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، کمترین وظیفه مدیران است

 

خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، کمترین وظیفه مدیران است

 

خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، کمترین وظیفه مدیران است

 

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .