عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تزریق روحیه خودباوری دولت سیزدهم در شهرستان‌های گلستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان؛

تزریق روحیه خودباوری دولت سیزدهم در شهرستان‌های گلستان

تزریق روحیه خودباوری دولت سیزدهم در شهرستان‌های گلستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم تزریق روحیه خودباوری در شهرستان‌ها به ویژه در استان گلستان بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سیدمحمد دهنوی صبح امروز در نشست با فرمانداران شهرستان‌های گلستان اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم سیاستی دولت در اقتصاد، تمرکز زدایی و توجه عادلانه به تمام نقاط و اقشار بوده است.
وی بیان کرد: یکی از چالش‌های دیگر جدی در موضوع اقتصادی تمرکز قدرت اقتصادی در استانداری‌ها بوده که در دولت سیزدهم دهنوی گفت: این قدرت تصمیم‌گیری به شهرستان‌ها تفویض شد که اثرگذاری بسیار مثبتی داشته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان بیان کرد: یکی دیگر از برکات این دولت تزریق روحیه خودباوری در شهرستان‌ها و فرمانداران بوده است.
دهنوی افزود: امروز فضای کار در استان گلستان به جایی رسیده فرماندار شهرستان مطالبات شهرستان خود را با قدرت پیگیری می‌کند و در سطح شهرستان تصمیم قاطع، جدی و مستقل می‌گیرد.
وی گفت: یکی دیگر از موفقیت‌های ما در گلستان برنامه محور بودن فرمانداران در شهرستان‌ها بوده و در شهرستان‌ها مشخص است مسیر حرکت پیشرفت شهرستان در چه سمت و روشی برنامه‌ریزی شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: در شرایطی که امروز شاهد هستیم فرمانداران باید موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کند و تا به نتیجه نرسیده آرام نگیرد.
دهنوی گفت: روحیه با مردم بودن را حفظ کنید و بیشتر در کنار مردم باشید.
وی بیان کرد: یکی از دلایلی که در استان گلستان کمترین مشکل را در موضوع نا آرامی‌ها در گلستان داشتیم همین روحیه با مردم بودن مسوولان بوده است.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: گلستان استان مظلومی است و از محرومیت بالایی رنج می‌برد و ما در سنگر خدمت باید با تلاش مضاعف بکوشیم لایه محرومیت در گلستان را از بین ببریم.
دهنوی گفت: مردم گلستان بهترین مردم کشور هستند و خدمت شبانه‌روزی شایسته این مردم است و نباید لحظه‌ای فرصت خدمت را از دست بدهیم و آرام بگیریم.
وی تاکید کرد: ما در استانداری گلستان تمامی منابع لازم را به شهرستان‌ها داده‌ایم و هیچ اختیار و تصمیم‌گیری را برای شهرستان در استانداری محبوس نکردیم و همه اختیارات به شهرستان‌ها تفویض شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: معتقدم فرمانداران دلسوزترین فرد در هر شهرستان برای مردم آن شهرستان است و افتخار می‌کنیم که اختیارات و تصمیم‌گیری درباره شهرستان را کامل به فرمانداران تفویض کرده است.

تزریق روحیه خودباوری دولت سیزدهم در شهرستان‌های گلستان

 

تزریق روحیه خودباوری دولت سیزدهم در شهرستان‌های گلستان

 



ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور اقتصادی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .