عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعزام نخستین کاروان راهیان نور استان از شهرستان بندرترکمن


اعزام نخستین کاروان راهیان نور استان از شهرستان بندرترکمن

اعزام نخستین کاروان راهیان نور استان از شهرستان بندرترکمن

 

 نخستین کاروان راهیان نور استان از شهرستان بندرترکمن با بدرقه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و دیگر مدیران استانی و شهرستان عازم مناطق شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان : "سید علی مهاجر" معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم با اشاره به اعزام بیش از 5000 نفر در قالب کاروان های نور و پیشرفت اظهار داشت : از این مجموع 2800 نفر دانش آموز 1800 نفر از بخش ها و محلات 600 نفر را دانشجویان تشکیل می دهند که در قالب راهیان پیشرفت و راهیان نور اعزام خواهند شد.

مهاجر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سفر معنوی راهخیان نور افزود : در دوران دفاع مقدس که جوانان و نوجوانان غیور ایران اسلامی رفتند و تن در مقابل تانک دشمنان قرار دادند و نگذاشتند یک وجب از خاک میهن بدست دشمن بیفتد و شما اکمون قرار است بروید در مکانی که متبرک به خون پاک عزیزترین افراد است و مرور کنید راهی که کشور ما در عرصه جنگ سخت در دفاع مقدس عبور کرده است.

وی افزود : ایران اسلامی همواره راه پیشرفت را در مسیر شهدا و عمل به سیره ی شهدا بدست آورده است ، با نگاه به مسیر طی شده میبینیم در هر عرصه ای که موفق شدیم راه شهدا در دفاع مقدس بوده است و هرجا که این نگاه و باور نبوده است شکست خورده ایم.

معاون سیاسی استاندار مبنای فرهنگی اردوی راهیان نور را جهاد تبیین دانست و ادامه داد : اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت می تواند بینش قشر جوان و نوجوان را نسبت به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که از بزرگترین دستاوردهای آن است ، افزایش دهد ، این اردوها یکی از برنامه‌ها در راستای جهاد تبیین است که نسل جدید و جوان را با سیره ناب شهدا آشنا میکند.

 

اعزام نخستین کاروان راهیان نور استان از شهرستان بندرترکمن

 

اعزام نخستین کاروان راهیان نور استان از شهرستان بندرترکمن

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .