عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمرکز دولت برای توسعه گلستان، تکمیل طرح‌های راهبردی و زیرساختی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم متمرکز افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی و عمرانی بندرترکمن:

تمرکز دولت برای توسعه گلستان، تکمیل طرح‌های راهبردی و زیرساختی است

تمرکز دولت برای توسعه گلستان، تکمیل طرح‌های راهبردی و زیرساختی است

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت : تمرکز دولت در استان، تکمیل طرح‌های راهبردی و زیرساختی ، پیشرفت و توسعه با نگاه به تحول‌آفرینی در آینده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان "سیدعلی مهاجر" در مراسم متمرکز بهره‌برداری یا آغاز عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی و عمرانی دهه فجر شهرستان ترکمن اظهار داشت : انجام لایروبی کانال‌های آبرسان خلیج گرگان با هدف حفظ اکوسیستم منطقه و نجات خلیج ، تکمیل سد نرماب و اجرای طرح شیرین‌سازی آب دریای خزر برای تامین آب آشامیدنی ساکنان استان از جمله طرح های مهم زیرساختی است که مورد تمرکز قرار دارد.

وی افزود : در دهه فجر امسال ۶ هزار و ۵۹۷ طرح اقتصادی و عمرانی در گلستان به بهره‎‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که ۹۶ درصد این پروژه‌ها افتتاح است.

معاون استاندار با اشاره به افتخارات ۴۴ ساله جمهوری اسلامی در کشور و استان خطاب به نخبگان استان گفت : دستاوردها و اقدامات دولت و جمهوری اسلامی را برای مردم به‌خصوص جوانان تبیین نمایید و دهه فجر بهترین فرصت برای مرور این دستاوردها است.

مهاجر بصیرت و هوشیاری مردم استان در مواجهه با فقنه های دشمن را ستودنی دانسته و بیان داشت : مردم بصیر و هوشیار استان در اغتشاشات و حوادث اخیر نشان دادند در مقابله با فتنه های دشمن همواره پای انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه هستند.

· عبدالغفور غراوی فرماندار ترکمن نیز در این مراسم گفت : لایروبی خلیج گرگان از اقدامات قابل تحسین و زیربنایی دولت سیزدهم است که می‌تواند تاثیر اقتصادی و اجتماعی فراوان در منظقه از خود بجای بگذارد.

وی اظهار داشت : در دهه فجر امسال ۸۷ طرح اقتصادی و عمرانی با ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و با ایجاد ۱۰۹ فرصت شغلی ۳ هزار و ۸۹۰ خانوار از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

حاج عبدالرحمان کرامام جمعه اهل سنت بندرترکمن هم در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر گفت: مردم ایران در ۴۴ سال اخیر وفاداری خود را به انقلاب نشان داده و ایستادگی خود را ثابت کردند که نمونه بارز آن شرکت پرشور در انتخابات است.

وی اظهار داشت :مردم این شهرستان در اغتشاشات اخیر هم هوشیارانه عملیات کرده و توطئه دشمنان را یک بار دیگر خنثی کردند.

حاج آخوند کر خواستار توجه بیش از گذشته مسوولان دستگاه‌ها در ارائه خدمات هرچه بیشتر در رفع محرومیت های شهرستان بندرترکمن شد.

امام جمعه بندرترکمن نیز با تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل گفت: استقامت ۴۴ ساله جمهوری اسلامی در مقابل انواع حوادث و توطئه‌های داخلی و خارجی نشانه استقامت و پایداری مردم است.

حجت‌الاسلام محمد صالح منصوری اظهار کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقایسه آن با قبل از پیروزی انقلاب برای جامعه به ویژه نسل آینده بسیار ضروری است.

گفتنی است در این مراسم همچنین از کتاب "نقش بندرترکمن در انقلاب و دفاع مقدس" رونمایی شد ، این کتاب ۳ هزار صفحه با ۲۲ بخش قبل و بعد از انقلاب، زندگینامه شهدا، خاطرات رزمندکان و نقش ادارات در دفاع مقدس دارد و در سه جلد به چاپ رسیده است.


 

تمرکز دولت برای توسعه گلستان، تکمیل طرح‌های راهبردی و زیرساختی است

 

تمرکز دولت برای توسعه گلستان، تکمیل طرح‌های راهبردی و زیرساختی است

 

تمرکز دولت برای توسعه گلستان، تکمیل طرح‌های راهبردی و زیرساختی است

 


 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .