عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح ابتکاری پاتوق جوان ، بستری برای پاسخگویی و رشد جوانان


طرح ابتکاری پاتوق جوان ، بستری برای پاسخگویی و رشد جوانان

طرح ابتکاری پاتوق جوان ، بستری برای پاسخگویی و رشد جوانان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: طرح ابتکاری پاتوق جوان در گلستان، مکانی برای پاسخگویی به نیازهای جوانان خواهد بود که اگر دلسوزانه اجرا و مدیریت شود ، میتواند بستری برای رشد بهتر جوانان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سیدعلی مهاجر در ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار داشت: با توجه به نقش پررنگ فضای مجازی در زندگی جوانان و حضور آنها در فضای مجازی اگر این پاتوق در فضای مجازی نیز برقرار شود ، راحت تر و بهتر می‌تواند با جوانان ارتباط و آنها را جذب فضای واقعی کرده و پاسخگوی نیاز های آنها باشد .

وی افزود: اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان باید هدفمند و مستمر مصوبات را پیگیری نمایند تا ستاد به اهداف وجودی خود دست یابد، هفته جوان فرصت مناسبی برای نمایش و اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در طول سال خواهد بود .

معاون‌ سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ابتدای جلسه با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی جشن ۴۴ سالگی انقلاب را به خوبی برگزار کرده و نشان دادند همچون سال ۵۷ همچنان در صحنه بوده و اجازه توطئه را به دشمنان نخواهند داد ، امیدواریم ما به عنوان مسئولان نیز بتوانیم به تکالیف خود عمل کنیم .

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت : طرح پاتوق جوانان ظرفیتی برای رشد جوانان در ابعاد گوناگون به‌ خصوص بخش فرهنگی به عنوان یکی از پیش‌نیازهای اصلی توسعه کشور است

وی ادامه داد : این طرح باید تمام جوانب مربوط به تامین نیاز جوان را مورد توجه قرار دهد و از این طریق ظرفیت نسل آینده را برای توسعه به خدمت بگیرد.

منتظری گفت : جوانان نیازمند تغذیه فکری و معنوی هستند و باید برای نسل جوان سرمایه‌گذاری زیربنایی انجام شود که طرح پاتوق جوانان با تامین الزامات اجرایی می تواند پاسخگوی این نیاز باشد.


 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس5
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .