عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان برگزار شد

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی:

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان برگزار شد


 ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان با حضور سیدعلی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استانداری، سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش مدیران و فرمانداران شهرستان ها و دیگر اعضای شورای آموزش و پرورش استان و در سالن شهید باهنر استانداری گلستان برگزار گردید.

 به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، عصر دوشنبه ۲۴بهمن ماه ۱۴۰۱ ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان با حضور سیدعلی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استانداری، سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش مدیران و فرمانداران شهرستان ها و دیگر اعضای شورای آموزش و پرورش استان و در سالن شهید باهنر استانداری گلستان برگزار گردید.

مدیرکل آموزش و پرورش ضمن قدردانی از حضور همه آحاد مردم در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن آموزش و پرورش، شورا ها را نبض اصلی همه دستگاه‌ها دانست و گفت: اجرای رتبه بندی معلمان در دولت سیزدهم یکی از آرزوهای چند ساله همه فرهنگیان بود که به مدد الهی در حال اجرا می باشد.

وی مدارس و مراکز غیردولتی را بازوان مهم آموزش و پرورش استان به شمار آورد که حدود یک هفتم دانش آموزان را در بر دارد و همه باید در رفع مشکلات آنها سهیم باشیم.

نظری در ادامه به مهمترین موضوعات  مربوط به دانش آموزان ترک تحصیل یا بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم پرداخت.

معاون سیاستی و امنیتی استانداری نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت این شورای آموزش‌ و پرورش گفت: آموزش و پرورش علاوه بر ساختار اداري خود بايد از تمام ظرفيت‌ها و مشارکت خانواده‌ها و خيران براي تحقق ماموريت و رسالت آموزشي خود استفاده کند و شوراهاي آموزش و پرورش نيز بايد نسبت به شناسايي مسايل، مشکلات و آسيب‌ها نظام تعليم و تربيت تلاش کنند تا بتوان براي رفع اين آسيب‌ها و مشکلات برنامه‌ريزي کرد.

وي اظهار داشت: شوراي آموزش و پرورش با استفاده از خرد جمعي براي پيشبرد اهداف نظام تعليم و تربيت از تمام امکانات و تجهيزات در راستاي تاسيس، توسعه و تجهيز فضاهاي آموزش و پرورش در راستاي بهبود فرآيند تعليم و تربيت قدم‌هاي مثبت بردارد.

مهاجر ضمن قدردانی از همه مدیران و مسئولان مراکز غیر دولتی فراهم کردن تسهیلات را مهمترین عامل جهت ادامه دادن فعالیت های کاری و آموزشی و اداری مدارس غیر دولتی دانست.

گفتنی است در این جلسه از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان های آزادشهر، علی‌آباد کتول، بندرترکمن و گرگان که به عنوان شورای آموزش‌ و پرورش موفق شناخته شدند با اهدا لوح سپاس و تندیس یاد بود تجلیل به عمل آمد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آپ
  • بازدید : 349
  • کد خبر : 99489