عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فائزه عبداللهی عضو جدید شورای شهر گرگان شد


فائزه عبداللهی عضو جدید شورای شهر گرگان شد

فائزه عبداللهی عضو جدید شورای شهر گرگان شد

مراسم تحلیف فائزه عبداللهی عضو جدید شورای اسلامی شهر گرگان با حضور اعضای این نهاد مردمی، فرماندار شهرستان و شهردار برگزار شد.

در این مراسم که در سرسرای جلسات شورای اسلامی شهر گرگان برگزار شد، عبداللهی به جای نبی اله هزارجریبی عضو شورای اسلامی این شهر که پیش از این استعفا داده بود، با قرائت سوگند نامه به عضویت شورا درآمد.

 

عبداللهی که پیش از این منتخب مردم گرگان در دوره های دوم و سوم شورای اسلامی این شهر بود در انتخابات دوره چهارم شورای اسلامی شهر گرگان به عنوان دومین عضو علی البدل شورای 13 نفره این شهر انتخاب شده بود.

 

عبداللهی قبل از این از اردیبهشت 1393 به مدت 13 ماه در سمت مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مشغول فعالیت بود.

 

با عضویت عبداللهی در شورای شهر گرگان تعداد بانوان عضو این نهاد مردمی (همراه با زهرا نورا) به دو نفر افزایش یافت.

 

حسین ربیعی رییس شورای شهر گرگان در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و با بیان این که جلسه امروز صد و نود یکمین جلسه رسمی و علنی این شوراست، از تلاش های 21 ماهه هزارجریبی در شورای شهر قدردانی و به عبداللهی برای عضویت در این شورا خیرمقدم گفت.

 

هزارجریبی عضو پیشین شورای شهر گرگان نیز در این مراسم طی سخنانی با تقدیر از همکاری و زحمات اعضای شورا و شهرداری طی 21 ماه گذشته، به برخی مواهب الهی از جمله جنگل، کوه، دشت و دریا در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: باید با تلاش دسته جمعی از این نعمات الهی در جهت توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال برای جوانان استفاده کرد.

 

وی، تنوع قومیت ها و زندگی مسالمت آمیز آنان در گرگان را از دیگر مواهب الهی دانست و افزود: مردم ولی نعمت مسوولان هستند و مسوولان نیز وظیفه دارند در حد توان و امکانات و در چارچوب قانون انجام وظیفه نمایند.

 

در این مراسم شهردار گرگان و نیز ناصر گرزین و محمدابراهیم جرجانی دو عضو دیگر شورای این شهر به نمایندگی از دیگر اعضای شورا، از زحمات هزارجریبی قدردانی و حضور عبداللهی را به جمع دیگر اعضای شورا تبریک گفتند.

فائزه عبداللهی عضو جدید شورای شهر گرگان نیز در این مراسم گفت: امیدوارم با تجربه 10 ساله فعالیت شورایی در دوره های دوم و سوم شورای این شهر و نیز بهره گیری از توان فنی کارشناسان و مشاوران مجرب، بتوانم منشاء خدمات خوبی برای مردم ولایتمدار گرگان باشم.

 

وی افزود: در راستای سوگندی که قرائت نمودم و در سایه همدلی و همزبانی با دیگر اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری، تمام تلاش خود را برای حرکت در جهت مصالح مردم به کار خواهم بست.

فائزه عبداللهی عضو جدید شورای شهر گرگان شد

فائزه عبداللهی عضو جدید شورای شهر گرگان شد

فائزه عبداللهی عضو جدید شورای شهر گرگان شد

فائزه عبداللهی عضو جدید شورای شهر گرگان شد


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1765
  • کد خبر : 9985