عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت سالروز فرمان تشکیل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز


پیام استاندار گلستان به مناسبت سالروز فرمان تشکیل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

پیام استاندار گلستان به مناسبت سالروز فرمان تشکیل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

استاندار گلستان در پیامی ۱۲ تیرماه سالروز صدور فرمان تشکیل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط مقام معظم رهبری مدظله العالی را به تمامی فعالان و دست‌اندرکاران امر مبارزه با قاچاق تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است؛

 بسم الله الرحمن الرحیم 

همواره توجه به تولید و حمایت از دستاوردهای داخلی در نظام مقدس جمهوری اسلامی امری پر اهمیت بوده و دولت‌های مختلف در راستای حمایت از تولید کنندگان اقدامات قابل توجهی را انجام داده اند.
مسئله تولید و مبارزه با قاچاق در هر شکل و گونه‌ای آنچنان پر اهمیت بود که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۱ فرمان تشکیل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را صادر کردند و فرمودند: "گسترش پدیده قاچاق و تاثیر مخرب آن در امر تولید، تجارت قانونی، سرمایه‌گذاری و اشتغال خطر جدی و بزرگی است که باید با جدیت تمام با آن مبارزه کرد و بر همه دستگاه‌ها که به نحوی می‌توانند در این امر دخیل باشند، واجب است که سهم خود را در این مبارزه ایفا کنند."
استان گلستان که یکی از استان‌های مرزی کشور محسوب می‌شود و خوشبختانه توانسته است با همراهی تمامی دستگاه‌ها و نهادها مرزهایی آرام در این زمینه داشته باشد و این امید وجود دارد که با اتحاد و همدلی تمامی دلسوزان استان مبارزه با پدیده شوم قاچاق همچون گذشته با جدیت و صلابت ادامه داشته باشد.
یقیناً همراهی دستگاه‌های قضایی، نظامی ، انتظامی و اطلاعاتی می تواند دست‌اندرکاران حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در انجام ماموریت‌های محوله یاری کند.
اینجانب فرا رسیدن ۱۲ تیر ماه سالروز صدور فرمان تشکیل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی را به تمامی فعالان این عرصه و مردم شریف استان تبریک عرض می‌نماید و امیدوارم با تلاش همه دلسوزان استان، نگارستان ایران و سرزمین برادری پیشرو در حمایت از تولید کنندگان داخلی باشد.

 علی محمد زنگانه
 استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .