عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تلاش دولت و مجلس رفع نواقص هدفمندي يارانه‎هاست


تلاش دولت و مجلس رفع نواقص هدفمندي يارانه‎هاست

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: تلاش دولت و مجلس این است كه همه نواقص هدفمندی یارانه‎ها در فاز دوم مرتفع شود.
عباس نیاوند صبح امروز در جمع مدیران دستگاههای اجرایی استان گلستان اظهار داشت: اجرای قانون هدفمندی یارانه‎ها یكی از كارهای بسیار بزرگی بود كه در كشور اجرا شد اما در گام نخست با اشكالات جدی همراه بود.
وی كاهش مصرف انرژی را یكی از اهداف هدفمندی یارانه‎ها برشمرد و تصریح كرد: تحقق این هدف انجام نشد چنانچه مصرف انرژی در كشور زیاد است و منابع بیش از نیاز مورد مصرف قرار می‎گیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان افزود: یكی از اشكالات اجرای فاز نخست هدفمندی یارانه‎ها این بود كه یارانه تولید و صنعت نتوانست جایگاه خود را به طور شایسته پیدا كند.
نیاوند با بیان اینكه در فاز دوم هدفمندی یارانه‎ها به موضوعات جدی و فراگیر پرداخته شده است، خاطرنشان كرد: موضوعاتی نظیر بهداشت و درمان، توانمندسازی مردم و بیمه‎ها در مرحله دوم این قانون مورد توجه جدی قرار گرفته است.
وی ابراز امیدواری كرد اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‎ها با شرایط مطلوب و ایده‎آل پیش برود و یادآور شد: با سوق دادن منابع در مسیر مناسب شاهد رشد همه‎جانبه، تحقق عدالت، كاهش فاصله طبقاتی، ایجاد بستر كار و اشتغال همچنین اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.


تأیید کننده خبر : adibzade
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1482
  • کد خبر : 107