عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت هفته بسیج مستضعفان


پیام استاندار گلستان به مناسبت هفته بسیج مستضعفان

پیام استاندار گلستان به مناسبت هفته بسیج مستضعفان

استاندار گلستان در پیامی فرارسیدن هفته بسیج مستضعفان (۲۹ آبان تا ۵ آذر) را به عموم مردم استان خصوصاً دلاور مردان و شیر زنان بسیجی استان تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است ؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

بی تردید یکی از پایه گذاری های بی نظیر در جمهوری اسلامی ایران به دست معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ، بسیج بوده است.

به تعبیر ایشان بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است و اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید. ایشان بسیج را لشکر مخلص خداست دانست که دفتر تشکل آن را همة مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده‌اند و مدرسة عشقی است که مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند.

رهبر عظیم الشان انقلاب نیز در بیان جایگاه رفیع بسیج می فرمایند، امروز اگر شما جلوه‌های زیبای پُرشور حضور جوانان را در صحنه‌های پُرخطر فلسطین و لبنان مشاهده می کنید، این الگوگیری از بسیج است.

امام خامنه‌ای مدظله العالی بسیج را بحق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامیدند و بیان فرمودند : تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است. 

بی تردید پایه و اساس این انقلاب و دوام و قوام این سرزمین تا به امروز مرهون ایمان و پایداری بسیجیان و ولایت پذیری آنان است و تا همیشه ایران اسلامی به برکت این اطاعت و همراهی همچون نگینی در خاورمیانه ، جهان اسلام و کل دنیا می درخشد.

آنچه امروز استکبار و صهیونیسم جهانی را بیش از هر زمان دیگری وحشت زده و نگران ساخته انتشار فرهنگ بسیج و مقاومت در بین مردم آزادی‌خواه در سراسر دنیاست که منجر به طوفان الاقصی در غزه گردیده و البته پشتیبانی آزادی خواهان را به دنبال داشته است.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به تمامی بسیجیان استان ، امیدوارم در سایه این فرهنگ متعالی و این مکتب آموزنده بتوانیم شاهد تعالی و درخشش سرزمین برادری و نگارستان ایران اسلامی در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.

علی محمد زنگانه
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .