عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فاضل آباد مقصد دوازدهمین سفر استاندار و کاروان خدمت


فاضل آباد مقصد دوازدهمین سفر استاندار و کاروان خدمت

فاضل آباد مقصد دوازدهمین سفر استاندار و کاروان خدمت

دکتر زنگانه بیان داشت : در این مدت کوتاه هر هفته ۳ شهر کوچک مورد توجه قرار گرفته و تا کنون با همراهی مدیران دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی در بین مردم شریف 12 شهر استان حاضر شدیم و به بررسی مشکلات مردم پرداختیم و خوشبختانه این اقدام رضایت مندی مردم را به دنبال داشت.

به گزارش روابط روابط عمومی فرمانداری علی آابدکتول استاندار گلستان در دوازدهمین سفر در قالب کاروان، خدمت عصر روز یکشنبه 15 بهمن ماه به همراه مدیران کل استانی به شهر فاضل آباد سفر نمود.

دکتر علی محمد زنگانه در این سفر کاری، با معتمدان و نخبگان فاضل آباد دیدار و مسائل و توانمندی‌های این شهر را بررسی و درباره راهکار‌های توسعه، تبادل نظر کرد.

همزمان با این سفر ۱۳۵ طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزای شهرستان علی آبادکتول با بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به طور متمرکز در فاضل آباد افتتاح شد.

همچنین ساخت فاز اول جاده سلامت به طول ۴۰۰ متر با ۳ میلیارد تومان اعتبار، آغاز شد

دکتر زنگانه در جمع اهالی شهر فاضل آباد عنوان داشت : در مسیر خدمت صادقانه به مردم پس از حضور در تمام شهرستان ها به سراغ حضور در شهرهای استان و ارتباط نزدیک با مردم شهرها رفتیم.دکتر زنگانه خاطرنشان کرد: با برسی های بعمل آمده وگزارش برخی فرمانداران ،بسیاری ازمصوبات سفر اجرائی ودر برخی شهرها تا 80درصد محقق شده است.

برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در کنار استاندار و پاسخگویی به مطالبات مردمی حوزه ورزش و جوانان و دادن وعده برای حل مشکل ورزشکاران شهر فاضل آباد ، اولین نتیجه این حضور موثر و مفید بود . دستوراتی نظیر حل و فصل مشکل زمین فوتبال شهر فاضل آباد ، وعده توافق با شرکت دخانیات برای واگذاری سالن ورزشی به تربیت بدنی و استفاده عمومی از آن برای جوانان شهر و چند مصوبه دیگر پایان کار آقای برزمینی بود

. مدیر دیگری که توسط استاندار به جایگاه فرخوانده شد ، دکتر سلامتی مدیرکل منابع طبیعی استان گلستان بود _ قول حل وفصل منطقه گردشگری امامزاده شیخان دهنه محمد آباد کتول ، تا آخر سال ۱۴۰۲ _ احداث سرویس بهداشتی و امکانات رفاهی در دو دهنه محمد آباد و زرین گل هرکدام سیصد متر _احداث غرفه برای فروش صنایع دستی ‌و در اختیار میراث فرهنگی گذاشتن و... پایان کار دکتر سلامتی بود .

مصوبات دیگری نیز در حوزه آموزش و پرورش ، خدمات شهری ، روشنایی خیابان ها ، عمران و آبادی برای شهر فاضل آباد رقم خورد . از همه اینها مهمتر ، رفع مشکلات شهروندان چه با تصویب و دستور شخص استاندار محترم گلستان و چه میز خدمت مسئولان استانی و معاونان ایشان بود که قطعا باعث دلگرمی و امیدواری مردم شریف و شهید پرور این شهر خواهد شد. این سفرها و حضور نماینده عالی دولت در بین مردم و مسئله محور بودن آن و تلاش برای حل مسائل و رفع مشکلات شهروندان و اهالی استان گلستان ، علاوه بر آنکه تفاوت فاحش و معنی دار این دولت با گذشته را نشان می دهد مؤید این مطلب است که دولت مردمی آیت‌الله رئیسی و استانداران و مسئولان آن عزم جدی برای رفع مشکلات کشور دارند و بقول استاندار معزز گلستان گلستان خویش را کنیم آباد .

فاضل آباد مقصد دوازدهمین سفر استاندار و کاروان خدمت

 

فاضل آباد مقصد دوازدهمین سفر استاندار و کاروان خدمت

 

فاضل آباد مقصد دوازدهمین سفر استاندار و کاروان خدمت

 

فاضل آباد مقصد دوازدهمین سفر استاندار و کاروان خدمت

 


 



ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .