عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارخانه کاغذ پرشیای گلستان افتتاح شد

با حضور معاون اول رئیس جمهور:

کارخانه کاغذ پرشیای گلستان افتتاح شد

کارخانه کاغذ پرشیای گلستان افتتاح شد

 با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، کارخانه کاغذ پرشیای گلستان با ظرفیت تولید 18 هزار تن رول کاغذی در سال، در سقرتپه واقع در بخش گلدشت شهرستان گمیشان افتتاح شد.

واحد کاغذ و مقوا در سقر تپه گمیشان به عنوان بزرگترین طرح تولیدی با سرمایه 260 میلیارد ریال و اشتغالزایی 150نفر ایجاد شده است.

در مراسمی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، 15 پروژه صنعتی و کشاورزی گلستان با 800 میلیارد ریال اعتبار به صورت متمرکز در شهرستان گمیشان واقع در شمال غرب استان گلستان، افتتاح شد.

یکهزار و 400 هکتار آبیاری تحت فشار، بهره برداری از واحد تولید زنجیره ای مرغ در بخش مرغ گوشتی، مرغ مادر، جوجه یکروزه، خوراک طیور و کشتارگاه با ظرفیت یک میلیون قطعه و کانالهای آبرسانی سایت گمیشان از پروژه های افتتاحی در بخش کشاورزی استان است.

12 طرح صنعتی استان با سرمایه 587 میلیارد و 155 میلیون ریال و ایجاد اشتغال پایدار برای 378 نفر نیز بهره برداری شده است.

دو واحدی تولیدی سوله و سازه های فولادی، دو واحد تولیدی خمیر کاغذ از کاغذ و مقوای باطله، دو واحد تولیدی پریفرم پت و فرآورده های گوشتی، خوراک آماده دام، طیور و آبزیان، انواع کود، آرد گندم، محصولات بتنی و روکش دهی ملامینه در شهرک ها و نواحی بندرترکمن، آزادشهر، کردکوی، گرگان و بندرگز دیگر طرح های اجرا شده ،هستند.

معاون اول رییس جمهور صبح سه شنبه در سفری یک روزه از طریق فرودگاه بین المللی گرگان وارد استان گلستان شد، وی پیش از این در مراسم افتتاح قطار محلی و حومه ای گرگان - اینچه برون نیز شرکت کرد.

مقصد بعدی اسحاق جهانگیری جزیره آشوراده برای بررسی پروژه گردشگری در این جزیره است.

کارخانه کاغذ پرشیای گلستان افتتاح شد

 

کارخانه کاغذ پرشیای گلستان افتتاح شد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 6684
  • کد خبر : 11353