عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه دستگاههای اداری و اجرایی مکلّف به همکاری با ستاد انتخابات استان هستند

رئیس ستاد انتخابات استان:

همه دستگاههای اداری و اجرایی مکلّف به همکاری با ستاد انتخابات استان هستند

همه دستگاههای اداری و اجرایی مکلّف به همکاری با ستاد انتخابات استان هستند

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: همه دستگاههای اداری و اجرایی مکلّف به هرگونه همکاری با ستاد انتخابات استان هستند.

"علی اصغر طهماسبی" در ششمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: طبق بخشنامه وزارت کشور مبنی بر بکارگیری نیروهای مجرب در ستاد انتخابات استان و شهرستانها، دستگاه های اداری و اجرایی مکلّفند هر نیرو و امکانی که در راستای برگزاری انتخابات، توسط ستاد انتخابات استان و شهرستانها درخواست می شود، بدون هیچ قید و شرطی تا پایان زمان انتخابات، در اختیار آنها قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: بحمدالله جلسات ستاد انتخابات استان به لحاظ کیفی و کمّی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و به گواه ستاد انتخابات کشور ما جزء چهار استان برتر کشور از حیث ساماندهی، تعداد و برگزاری منظم جلسات، همچنین کیفیت مصوبات قرار داریم که به همه اعضای ستاد و دبیرخانه انتخابات استان دست مریزاد و خدا قوت می گوییم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در ادامه گفت: شرح وظایف کمیته های 7 گانه به آنها ابلاغ شده و بعضاً برخی از این دستورالعمل های ابلاغی بومی سازی شده است.

طهماسبی با بیان اینکه کمیته ها باید تمامی نیازمندیهای خود را احصاء کرده و در اختیار دبیرخانه ستاد قرار دهند، افزود: باید از تمام ظرفیتهای موجود در استان و امکانات دستگاههای دولتی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور استفاده کنیم.

وی در ادامه راه اندازی سامانه جامع انتخابات در استان و شهرستانها و همچنین راه اندازی شبکه پیام به منظور اطلاع رسانی سریع ابلاغیه ها و دستور العمل های ستاد انتخابات کشور، به مسئولین کمیته ها و فرمانداران را از جمله اقدامات مهم ستاد انتخابات استان برشمرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: مردم پس از توافق هسته ای صورت گرفته به لحاظ روحی و روانی به یک امید، نشاط و آرامش نسبی رسیده اند و به گواه مسئولین کشوری قریب به 86 درصد جمعیت کشور از توافق بدست آمده راضی و خشنودند.

وی تصریح کرد: امیدی که در دل مردم ایجاد شده بسیار ارزشمند است و اعتقاد داریم کسانی که تریبونی در اختیار دارند و  بذر ناامیدی در جامعه می کارند، آب به آسیاب دشمن می ریزند و اظهاراتشان دشمن شاد کن شده است.

طهماسبی در پایان تأکید کرد: اختلافی که امروز پیرو توافق هسته ای ایران و کشورهای 1+5 بین کشورهای استکباری و هم پیمانان منطقه ای آنها بوجود آمده و می بینیم که رژیم جعلی صهیونیستی بزرگترین مخالف این توافق است، نشاندهنده موفقیت ما در عرصه های دیپلماسی می باشد، که دشمن را تا این حد عصبانی ساخته است.

همه دستگاههای اداری و اجرایی مکلّف به همکاری با ستاد انتخابات استان هستند

 

همه دستگاههای اداری و اجرایی مکلّف به همکاری با ستاد انتخابات استان هستند


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .