عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وجود متکدیان زیاد سیمای گرگان را خدشه دار کرده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

وجود متکدیان زیاد سیمای گرگان را خدشه دار کرده است

وجود متکدیان زیاد سیمای  گرگان را خدشه دار کرده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: متأسفانه تکدی گری در گرگان بیداد می کند و شما پشت چراغ قرمز ها و در معابر عمومی با متکدیان زیادی مواجه می شوید که سیمای شهر را خدشه دار می سازد.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه کارگروه بانوان و خانواده اظهار کرد: امیدوارم شهرداری گرگان هر چه زودتر فکری به حال جمع آوری افراد متکدی از سطح شهر کند.

رئیس کارگروه بانوان و خانواده استان بیان کرد: بالغ بر 16 دستگاه دولتی و اجرایی، دارای وظیفه مندی در بحث پیشگیری از آسیبهای اجتماعی هستند که این به تنهایی کافی نیست و اگر در کنار اینها از ظرفیت گروههای مردم نهاد و سایر دستگاهها و ارگانها استفاده کنیم، آنگاه قدرت بیشتری برای پیش گیری از آسیبهای اجتماعی پیدا خواهیم کرد.  

طهماسبی ادامه داد: سهم ده درصدی بانوان از جمعیت معتاد کشور واقعاً جای نگرانی دارد زیرا زنان مسئولیت سنگینی در نهاد خانواده به عهده دارند و آسیب دیدن آنها پیامد های منفی زیادی به دنبال خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان خاطرنشان کرد: فروپاشی نهاد خانواده برای جامعه یک خطر جبران ناپذیر است، از اینرو همه دستگاهها باید نسبت به صیانت از نهاد خانواده دغدغه داشته باشند.

وجود متکدیان زیاد سیمای  گرگان را خدشه دار کرده است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .