عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تغییر حوزه 7 نفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مهلت قانونی

رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد:

تغییر حوزه 7 نفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مهلت قانونی

تغییر حوزه 7 نفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مهلت قانونی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان از تغییر حوزه انتخابیه 7 نفر از نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مهلت قانونی آن خبر داد.

"علی اصغر طهماسبی" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اظهار کرد: طبق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی کلیه نامزدها می توانند فقط برای یکبار تا 15 روز قبل از زمان اخذ رأی، درخواست تغییر حوزه انتخابیه خود را به وزارت کشور یا مرکز حوزه انتخابیه ای که در آن ثبت نام نموده اند، اعلام کنند.

وی ادامه داد: پس از ارسال مدارک، هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه جدید موظف است ظرف 2 روز پس از دریافت درخواست ، نسبت به رسیدگی صلاحیت نامزدها اقدام و مراتب را به هیأت نظارت استان اعلام نمایند.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: پس از آن نیز هیأت مرکزی نظارت و شورای نگهبان بصورت همزمان نظر خود را پیرامون انتقال نامزدها از حوزه انتخابیه ای به حوزه دیگر اعلام می کنند که بر همین اساس در استان گلستان و مهلت قانونی مجموعاً 7 انتقال در حوزه انتخابیه صورت گرفته است.

طهماسبی تصریح کرد: 2 نفر از حوزه انتخابیه تهران به حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان، یک نفر از حوزه انتخابیه تهران به حوزه انتخابیه مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه، یک نفر از حوزه انتخابیه تهران به گرگان و اق قلا؛ چهار نامزدی هستند که به لیست کاندیداهای استان گلستان اضافه می شوند.

وی اضافه کرد: همچنین یک جابه جایی درون استانی داشتیم که 1 نفر از حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر به حوزه گرگان و آق قلا منتقل شده و پیش از این نیز 2 نفر از استان گلستان و حوزه های انتخابیه رامیان و ازادشهر و گرگان و آق قلا، به ترتیب به خراسان رضوی و تهران منتقل شده بودند.

رئیس ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: 27 بهمن اسامی نهایی و قطعی نامزدها توسط وزارت کشور به استانها اعلام و یک روز پس از آن از طریق فرمانداران حوزه های انتخابیه منتشر خواهد شد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .