عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساز و کارهای برگزاری یک انتخابات باشکوه در گلستان فراهم است

دبیر ستاد انتخابات گلستان:

ساز و کارهای برگزاری یک انتخابات باشکوه در گلستان فراهم است

ساز و کارهای برگزاری یک انتخابات باشکوه در گلستان فراهم است

 دبیر ستاد انتخابات گلستان اقتدار نظام اسلامی را در سایه مشارکت حداکثری عنوان کرد و گفت: تمامی ساز و کارهای برگزاری یک انتخابات باشکوه در گلستان فراهم شده است.

حسن کاغذلو پیش از ظهر امروز در ستاد انتخابات استان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ستاد انتخابات استان گلستان در راستای برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس خبرگان رهبری و پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی از اول خرداد امسال در گلستان فعال شد.

وی با اشاره به اینکه هفت کمیته زیرمجموعه ستاد انتخابات استان گلستان فعالیت می‎کنند، تصریح کرد: کمیته‎های اطلاع‎رسانی، فناوری اطلاعات، فناوری اطلاعات، امنیت، پشتیبانی و مالی، حقوق و بازرسی، استعلامات و حراست همچنین کمیته آموزش در ذیل ستاد انتخابات استان گلستان فعال است.

دبیر ستاد انتخابات گلستان با اشاره به فرآیند انتخابات در استان افزود: پس از دستور شورای انتخابات از سوی مقام عالی وزارت در آذرماه 1394 حوزه‎های انتخابیه استان گلستان نسبت به تشکیل هیئت‎های اجرایی و ثبت‎نام از کاندیداهای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اقدام کردند.

کاغذلو بیان داشت: فرصت تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری به مدت 14 روز تمهید شد و تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به مدت یک هفته در مهلت قانونی انجام گرفت و 24 ساعت قبل از آغاز اخذ رأی تبلیغات ممنوع شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی ساز و کارهای انتخابات برای انجام یک انتخابات سالم، پرشور و با مشارکت حداکثری فراهم شده است، ابراز کرد: با توجه به آموزش کامل دست‎اندرکاران انتخابات و در اختیار قرار دادن تمامی امکانات سخت‎افزاری و نرم‎افزاری هیچ مشکلی در حوزه‎های انتخابیه استان گلستان وجود ندارد.

 دبیر ستاد انتخابات گلستان با اشاره به اینکه هفت اسفند برگ زرین دیگری در کارنامه انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد، گفت: مردم با حضور بابصیرت خود یکبار دیگر از آرمان‎های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

کاغذلو گفت: در این دوره از انتخابات یک حوزه انتخابیه برای اقلیت‎های دینی پیش‎بینی شده است، افزود: این شعبه اخذ رأی در مرکز استان بخش بهاران مستقر شده است که مربوط به مسیحیان ارامنه شمال ایران است و تمام اقلیت‎های مذهبی «ارامنه» می‎توانند نسبت رای خود را در این شعبه اخذ رای بیندازند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 720
  • کد خبر : 18257