عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاونت های استانداری گلستان کاهش یافت

تمرکز استاندار گلستان بر اقتصاد مقاومتی در سال اقدام و عمل؛

معاونت های استانداری گلستان کاهش یافت

 استاندار گلستان با صدور فرمانی ضمن ادغام دو معاونت خود و معرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع، تعداد معاونت های استانداری را از چهار به سه معاونت کاهش داد تا در سال اقتصاد مقاومتی، عمل و اقدام این مهم را از حوزه خود شروع کرده باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان امروز سه شنبه با تایید این موضوع گفت: همچنانکه استاندار گلستان همواره بر اقتصاد مقاومتی تاکید داشته و دارند این مهم در این سال که از سوی رهبر معظم انقلاب اقدام و عمل نام گرفته است، اهمیتی مضاعف می یابد.

علی یازرلو افزود: از دیگر سو دولت تدبیر و امید تلاش دارد با کوچک کردن بدنه خود از طریق چابک سازی بستر توسعه پایدار و اقتصاد مولد را فراهم کند.

وی اضافه کرد: در همین پیوند محور اصلی و شاکله سخنان استاندار گلستان در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال جدید که ابتدای همین هفته برگزار شد مبتنی بر اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی بود که نماینده عالی دولت در استان خطاب به مدیران و دستگاههای اجرایی خواستار جدیت و سرعت عمل بیشتری شد.

وی ادامه داد: در سطح استانداری گلستان نیز ضمن ادغام دو معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی با هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای تعداد معاونت ها از چهار به سه مورد کاهش یافت تا نماینده عالی دولت در استان تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه های دولت را از مجموعه خود آغاز کرده باشد.

حسن صادقلو استاندار گلستان همچنین با صدور حکمی محمود ربیعی را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری منصوب و از زحمات علی مرگدری قدردانی کرد.

در بخشی از این حکم که در تاریخ 17 فروردین 95 صادر شده، بااشاره به تجربیات ارزنده و تعهد محمود ربیعی خطاب به وی آمده است؛ امید است با اتکال به خداوند متعال و در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در تحقق اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و بهره گیری از ظرفیت های موثر استانی و ملی در تنظیم امور و برقراری تعامل سازنده با همه عناصر ذیربط سازمانی موفق و موید باشید.

ربیعی پیش از این به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان انجام وظیفه می کرد.

اکنون استانداری گلستان دارای سه معاونت "سیاسی، امنیتی و اجتماعی"، "هماهنگی امور عمرانی" و "هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع" است.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 3275
  • کد خبر : 19149