عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک موجب کاهش پرونده های قضایی می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک موجب کاهش پرونده های قضایی می شود

خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک موجب کاهش پرونده های قضایی می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک موجب کاهش بسیاری از پرونده های قضایی می شود و امروزه شاهدیم که به واسطه این خدمات بسیاری از مراجعات ارباب رجوع به دادگاهها کاهش پیدا کرده و دسترسی آسان به پرونده ها و سوابق ثبتی امکان پذیر شده است.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه شورای اداری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد به عنوان یکی از سازمانهای حاکمیتی و از پرمشغله ترین دستگاههای دولتی محسوب می شود.

وی ادامه داد: سازمان ثبت اسناد و املاک از سازمانهای پیشرو در خدمت رسانی به مردم است و سومین تشکیلات درآمد زای دولتی، در استان محسوب می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استاندار با اشاره به کمبودهای اداره کل ثبت اسناد و املاک با وجود درآمد زایی اظهار کرد: متأسفانه در استان گلستان 5 شهرستان ما با مشکل عدم در اختیار داشتن ساختمان اداری مناسب مواجه اند که کار خدمت رسانی را با مشکل مواجه کرده است و باید هر چه سریعتر این نقیصه را مرتفع کرد.

طهماسبی در پایان بیان کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک هم باید همگام با همه دستگاههای دولتی، در تلاش باشد تا با کاهش هزینه ها و الکترونیکی نمودن خدمات به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک موجب کاهش پرونده های قضایی می شود


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : محمودی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .