عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه استان نیازمند همدلی، همفکری و آرامش در جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان در جلسه شورای اداری استان؛

توسعه استان نیازمند همدلی، همفکری و آرامش در جامعه است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

توسعه استان نیازمند همدلی، همفکری و آرامش در جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان اظهار کرد: برای توسعه استان به همدلی، همفکری نمایندگان مجلس و مدیران استان نیاز است و جامعه برای رشد به آرامش نیاز دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان آیت ا... نورمفیدی در سومین جلسه شورای اداری استان تصریح کرد: هر اقدام تفرقه انگیزی، کاری از سوی شیطان است و اتحاد و همدلی علاوه بر اینکه نفعی همگانی دارد موجب رضایت خداوند و خشمگین شدن شیطان نیز می شود.

وی با اشاره به آغاز کار نمایندگان مردم در مجلس دهم، گفت: همدلی و اتحاد نمایندگان مردم استان برای به سامان رساندن طرح های مرتبط با توسعه بخش های گوناگون، راه حل قطعی و تضمینی پیشرفت گلستان است.

وی یادآور شد: باید از فضای همکاری دو جانبه مسوولان و نمایندگان به خوبی استفاده نمود تا با تکمیل طرح های نیمه تمام و شروع پروژه هایی که منجر به توسعه استان می شود، برای جلب رضایت هر چه بیشتر مردم تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه نزدیک به 100 تن از گندم کشاورزان به علت بارندگی و کاهش کیفیت از آنها تحویل گرفته نمی شود، خاطر نشان کرد: امیدواریم با درایت مدیران و نمایندگان مجلس این مسئله حل شود.

همچنین در این جلسه که با حضور نمایندگان مجلس دهم همراه بود، اسد ا... قره خانی نماینده علی آباد کتول با تقدیر از تمامی کسانی که همکاری لازم را در راستای برگزاری انتخاتی سالم و پرشور به عمل آوردند، اظهار کرد: نمایندگان گلستانی تلاش کردند در راستای اهداف اثر گذار در هفت کمیسیون بودجه، عمران، صنایع، کشاورزی، انرژی، علوم و فرهنگی استقرار یابند.

دبیرمجمع نمایندگان با اشاره به پرونده های باز استان نظیر پتروشیمی، راه آهن گرگان ـ مشهد، آشوراده و ... ، تصریح کرد: مدیران شهرستانی و استانی باید اطلاعات لازم در مورد توانایی ها و مشکلات استان را به نمایندگان ارائه کنند تا با تعامل موجود بین نمایندگان و مدیران مسائل و مشکلات استان حل شود.

لازم به ذکر است در سومین جلسه شورای اداری استان قرجه طیار نمایده مردم گنبدکاووس مجلس را در کنار دولت و در جهت پیاده کردن اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری دانست و افزود: باید با همکاری موجبات توسعه متوازن استان را فراهم کنیم و تلاش کنیم به تمام شهرستان ها بایک چشم نگاه کنیم.

گفتنی در این جلسه نورمحمد تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا نیز با بیان اینکه شاخص های استان، شاخص های خوبی نیست ، یادآور شد: باید با توجه به توان مدیریتی استان در پی نتایج محسوس باشیم و در این راستا توجه به نهادهای نظارتی در اجرای اقدامات می تواند موثر باشد.

 

توسعه استان نیازمند همدلی، همفکری و آرامش در جامعه است

 

توسعه استان نیازمند همدلی، همفکری و آرامش در جامعه است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .