عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارایه 355 خدمت از طریق دولت الکترونیک در گلستان

معاون استاندار گلستان عنوان کرد؛

ارایه 355 خدمت از طریق دولت الکترونیک در گلستان

ارایه 355 خدمت از طریق دولت الکترونیک در گلستان

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان گفت: تا کنون 70 دستگاه اجرایی سامانه دولت الکترونیک را بارگذاری کنند که از این تعداد 43 دستگاه اجرایی در بکارگیری آن موفق بودند.

 به گزارش روابط عمومی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع، مهندس محمود ربیعی پیش از ظهر امروز در کارگروه استانی توسعه دولت الکترونیکی استان گلستان عنوان کرد: روز قدس کنگره عظیمی از اعتراض مردمی نسبت به اقدامات رژیم غاصب اسرائیل است

وی با بیان اینکه در روزهای آینده روز جهانی قدس را در پیش داریم، افزود: روز جهانی قدس توسط امام(ره) بنیان‎گذاری شده و در این روز مسلمانان نسبت به صهیونیست و اقدامات جنایتکاران این رژیم و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‎ها می‎آیند.

 مهندس ربیعی با بیان اینکه در این روز یک کنگره عظیمی از اعتراض مردمی نسبت به رژیم غاصب اسرائیل در جهان برگزار می‎شود، گفت: حضور در این راهپیمایی روز قدس در حقیقت دفاع از مظلومین عالم است و قطعا همه ما در آخرین جمعه ماه رمضان در این راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.

 مهندس محمود ربیعی پنجره واحد را یک نیاز و ضرورت در استان گلستان دانست و گفت: دولت الکترونیک یکی از هشت برنامه ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است و برای اصلاح شبکه‎های دولتی و ارتباط بین دستگاه‎های اجرایی، ارتباط دستگاه اجرایی با مردم و تسهیل خدمات پر اهمیت است.

 

سامانه دولت الکترونیک در 43 دستگاه اجرایی فعال است

 

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای توسعه دولت الکترونیک در سال گذشته شکل گرفته است، افزود: در سال‎های گذشته در راستای عملیاتی سازی دولت الکترونیک در دستگاه‎های اجرایی مقاومت‎های وجود داشت و خوشبختانه با فرهنگ‎سازی و اقدامات معقول این مقاومت کمتر شد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان ابراز داشت: در کارگروه توسعه دولت الکترونیک باید به موضوعات اهداف، برنامه و سیاست‎های ابلاغی و خط مشی در استان توجه شود و در هدف‎گذاری کلان به صورت شفاف و روشن پیگیری شود.

 

ربیعی با بیان اینکه همه دستگاه‎های اجرایی می‎بایست در دولت الکترونیک ساماندهی شودند، گفت: تا کنون 70 دستگاه اجرایی سامانه دولت الکترونیک را بارگذاری کنند که از این تعداد 43 دستگاه اجرایی در بکارگیری از دولت الکترونیک موفق بودند.

 

وی با بیان اینکه اقدامات دستگاه‎ها در مسیر فعال‎سازی دولت الکترونیک باید رصد شود، افزود: ممکن است برخی از دستگاه‎ها با مشکلات سخت افزاریی یا نرم افزاریی رو به رو باشند و یا نستب به این سیستم توجیی نیستند و باید به این مهم پرداخته شود و به آنها راهکار داده شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان با بیان اینکه تسریع خدمات یکی از اهداف دولت در راه‎اندازی دولت الکترونیک است، ابراز داشت:مردم می‎بایست نسبت به خدمات ودرگاه الکترونیک دولت آگاه شوند و این مهم نیاز به فرهنگ سازی و آموزش عمومی دارد که صدا و سیما و خود دستگاه‎های اجرایی می‎توانند در این مسیر مثمر ثمر باشد.

 

وی بیان داشت: در قالب کمیته‎های فرعی کارگروه توسعه دولت الکترونیک نیاز است بسیاری از مسائل پرداخته شود و پس از اقدامات کارشناسی در این کارگروه به جمع بندی برسد.

 

355 مورد خدمات از طریق دولت الکترونیک عرضه می‎شود

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان ابراز داشت: ما باید یک ارتباط نسبتا منظم بین دو بخش مدیران ارشد و میانی و همچنین کارشناسان فنی که مسئولیت ای. تی در دولت الکترونیک هستند ایجاد کنیم تا درک و اهمیت موضوعات دولت الکترونیک در بین دستگاه بیشتر توجه شود.

 

ربیعی با بیان اینکه 355 مورد خدمات از طریق دولت الکترونیک عرضه می‎شود،خاطرنشان کرد: در راستای کمک به تسریع ارایه خدمات در شهریور ماه و آغاز هفته دولت یک کارگاه آموزشی برای مدیران و کارشناسان فنی برگزار خواهد شد.

 

وی به اهمیت پنجره واحد و سرمایه‎گذاری در استان گلستان اشاره کرد و افزود: بحث پرتال و پنجره واحد جز اصول اصلی کار دستگاه‎های اجرایی است و ما مشکلات را احصا کردیم و می‎بایست به یک روش جدید برسیم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان با بیان اینکه پنجره واحد می‎بایست در استان گلستان کاربردی شود، تصریح کرد: امروز ما باید مشکلات و موانع استفاده از پنجره واحد را در دستگاه‎های اجرایی بررسی کنیم.

 

ربیعی ادامه داد: مسیر سرمایه‎گذاری داخلی و خارجی می‎بایست از مسیر پنجره واحد عبور کند و نیاز است تا پایان تیرماه نسبت به احصاء موانع و اصلاح پنجره واحد در استان اقدام شود.

 

 

ارایه 355 خدمت از طریق دولت الکترونیک در گلستان

 

ارایه 355 خدمت از طریق دولت الکترونیک در گلستان

 

ارایه 355 خدمت از طریق دولت الکترونیک در گلستان

 


ارسال کننده خبر : معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .