عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رئیس شورای اطلاع رسانی استان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت


رئیس شورای اطلاع رسانی استان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

رئیس شورای اطلاع رسانی استان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است

17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی به روایت تقویم روز خبرنگار نامگذاری شده و این روز فرصت مغتنمی است تا از خبرنگاران عزیز، راویان رویدادها و حقايق، تقدیر شود.

بی گمان در روزگاری که نقش اطلاع رسانی از طریق ابزارهای مختلف بویژه شبکه های اجتماعی باعث فراوانی و گسترش حضور مخاطبان در عرصه اطلاع رسانی شده، نقش خبرنگاران در بیان واقعیات و بازنشر اخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است.

خداوند را شاكريم كه به مدد تعامل گسترده دولت تدبير و اميد با اصحاب رسانه و اهل قلم، خبرنگاران به عنوان وجدان بیدار جامعه سخت تر از هرزمان ديگری مي كوشند تا هموطنان را در مسير دستيابي به اطلاعات درست و درك صحيح از وقايع ياري رسانند.

اینجانب با گرامی داشت یاد خون نگاران دفاع مقدس و شهدای گرانقدر عرصه اطلاع رسانی ضمن و تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه خبرنگاران عزیز در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید قدردانی نموده و برای شمایی که آگاهی را حق مردم می دانید و با قلم خود به دنبال تحقق فردایی بهتر هستید، توفیق روز افزون را از خداوند منان خواستارم.

علی اصغر طهماسبی

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .