عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعزام 250 خادم اربعین حسینی از استان گلستان به کربلا معلی

رئیس ستاد اربعین استان خبر داد:

اعزام 250 خادم اربعین حسینی از استان گلستان به کربلا معلی

اعزام 250 خادم اربعین حسینی از استان گلستان به کربلا معلی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در دیدار خادمین موکب گلستان در کربلا معلی با نماینده ولی فقیه در استان،گفت: با توجه به فعالیت های تروریستی عراق، حساسیت ها طی چند سال گذشته بیشتر شده ولی با اعلام وزارت کشور امسال استان ها می توانند در کربلا ی معلی خدمات رسانی کنند.

"علی اصغر طهماسبی" بیان کرد: در سفری به عراق از نزدیک با سفارت خانه و مسئولان منطقه ای ملاقات داشتیم و بعد از چندین بازدید، بهترین مکان را برای موکب گلستان در نظر گرفتیم که شامل سوله ورزشی با تمام امکانات گرمایشی، سرمایشی و سرویس های بهداشتی است.

طهماسبی خطاب به زائران گلستانی که آماده حضور در عراق می شوند، گفت: شما خادم زائران حسینی هستید و فرقی نمی کند که زائران از کدام کشور و با کدام زبان آمده اند.

طهماسبی با تاکید بر این که شما خادمین باید با اخلاق و رفتار خود معرف اسلام و تشیع باشید، افزود: ما تیم 250 نفره ای را برای سرویس دهی به زائران اعزام می کنیم، ممکن است زائران در ساعت های مختلف شبانه روز به محل موکب برسند و شما باید در تمام ساعات، آماده خدمات رسانی باشید.

وی تصریح کرد: خدا را شکر جمهوری اسلامی اشرافیت کاملی بر منطقه و کشور عراق دارد و هرگونه فعل و انفعال در این کشور را زیر نظر داشته و تعامل بسیار خوبی بین نیروهای امنیتی دو کشور جهت برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی وجود دارد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .