عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صباح با ایجاد زنجیره تولید ملی به رشد اقتصادی کشور کمک می‌کند

مدیر گروه صنعتی صباح:

صباح با ایجاد زنجیره تولید ملی به رشد اقتصادی کشور کمک می‌کند

مدیر گروه صنعتی صباح از سرمایه گذاران بخش خصوصی که در سفر اخیر هیئت اقتصادی استان گلستان به کشورهای قزاقستان و آذربایجان حضور داشت گفت : صباح با ایجاد زنجیره تولید ملی و در راستای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی به رشد اقتصادی کشور کمک می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ؛ دکتر محمود ابراهیمی افزود : با توجه به رایزنی هایی که در دو روز گذشته با نماینده ی وزیر سرمایه گذاری قزاقستان انجام دادیم مقرر شد شرکت صباح در منطقه آزاد تجاری اکتائو قزاقستان کارخانه شیر پاستوریزه تاسیس کند.

ابراهیمی تصریح کرد: این توافق نامه زمینه مساعدت های فراوانی را فراهم خواهد کرد از جمله موارد مهم آن می توان به زمین رایگان و معافیت ۱۰ ساله از مالیات وکلیه زیرساختهایی که آنجا ساخته خواهد شد اشاره کرد.

وی اظهار داشت : گروه صنعتي صباح ،مجموعه اي از ١٢ شركت تجاري است كه از اين تعداد ؛ 9 واحد توليدي و مابقي شركتهاي تجاري بازرگاني است.

مدیر گروه صنعتی صباح گفت : از سال ٢00٦ ميلادي فعاليت صنعتي خود را با احداث شركت صنايع شير فجر گنبد در شهرك صنعتي اقچلي گنبد شروع كرده است که با رشدي فزاينده در اين مدت توانستيم ظرفيت توليد خود را بيش از دویست برابر كنيم.

ابراهیمی ادامه داد: در حال حاضر،واحدهاي توليدي ما شامل پنج واحد توليد لبنيات در استانهاي گلستان، خراسان رضوي و اصفهان و يك واحد توليد خوراك دام و دو واحد صنايع بسته بندي در استان گلستان و يك واحد كيترينگ در استان تهران می باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به داشتن شركت پخش سراسري در گستره ميهن عزيزمان ايران اسلامی و برخورداري از شركتهاي بازرگاني تامين در داخل و خارج از كشور، توانستيم زنجيره توليد ملي را در راستاي سياستهاي كلي اقتصاد مقاومتي شكل داده و مستقر كنيم.

وی اذعان داشت که ما در استقرار اين زنجيره به اصول درونزايي و برونگرايي اقتصاد مقاومتي معتقديم و با اين باور توليدات خود را علاوه بر اقصي نقاط ايران به تمامي كشورهاي منطقه و حوزه cis صادر مي كنيم .

مدیر گروه صنعتی صباح خاطرنشان کرد: هم اكنون در حال برنامه ريزي براي صادرات به كشورهاي منطقه آوراسيا هستيم.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .