عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خیرین به حوزه درمان معتادان ورود کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

خیرین به حوزه درمان معتادان ورود کنند

خیرین به حوزه درمان معتادان ورود کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: خیرین و نیکوکاران به حوزه درمان معتادان ورود کنند.

"علی اصغر طهماسبی" در کارگروه آموزشی صیانت و کارآفرینی با عنوان از ایده تا بازار که با حضور سمن‌های هفت استان کشور در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: امروز اعتیاد به عنوان یکی از پنج آسیب اجتماعی پرخطر مورد دغدغه رهبر معظم انقلاب و سران قوا قرار گرفته و ضروری است هر یک از دستگاه‌های متولی نسبت به برنامه‌ها و وظایف خود، اقدامات مهم و اساسی را انجام دهند.

وی ادامه داد: متاسفانه جامعه ما در این حوزه توانمند نیست و باید همه برای نجات گرفتاران این عرصه وارد عمل شوند.

طهماسبی با بیان اینکه معتاد یک بیمار است، افزود: جامعه بیش از گذشته نیازمند فرهنگ سازی، آماده سازی و آگاهی از آسیب های مواد مخدر است و در این مسیر همه رسانه ها و صاحبان قلم به کمک نهادها، سمن ها و تشکلهای غیردولتی بیایند و برای جذب خیرین تلاش شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: امیدواریم سمن ها و تشکلهای غیردولتی به کمک بخش دولتی برای رفع این معضل آمده و برای رهایی بیماران از موادمخدر و نیز فراهم کردن زمینه بازگشت سالم آنان به جامعه برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: در این مسیر علاوه بر سمن ها باید از ظرفیت و توانمندی سرمایه گذاران، کارآفرینان و تجار استفاده شود.

طهماسبی خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که یک معتاد بیمار است و بیمار برای بهبودی کامل به مراقبت و حمایت نیاز دارد و یکی از راه‌های پیشگیری، اشتغال افراد بهبود یافته است که نیاز به حضور جدی خیرین حوزه کارآفرینی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان گفت: اگر فکری به حال کارآفرینی و بازار کار این بیماران نکنیم، ممکن است این بیمار نه تنها خود را غرق در آلودگی، بلکه دیگران را هم به این مسیر بکشاند و جمعیت‌شان افزایش یابد.

کارگاه آموزشی صیانت و کارآفرینی با حضور مدیران و کارشناسان سمن ها و تشکلهای غیردولتی فعال در حوزه مواد مخدر هشت استان قم، قزوین، تهران، البرز، سمنان، تهران، مازندران و گلستان از صبح سه شنبه در گرگان آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد.

خیرین به حوزه درمان معتادان ورود کنند

خیرین به حوزه درمان معتادان ورود کنند

خیرین به حوزه درمان معتادان ورود کنند

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .