عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بعنوان سازمان برتر پژوهشی کشور برگزیده شد


سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بعنوان سازمان برتر پژوهشی کشور برگزیده شد

 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان موفق به کسب عنوان سازمان استانی برتر در چهارمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت ، معدن و تجارت کشور گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در چهارمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت ، معدن و تجارت که در محل سالن همایش های مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی کشور و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و تنی چند از وزراء و معاونین و مقامات عالی رتبه کشوری در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید  از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان به عنوان سازمان برتر پژوهشی کشور تجلیل گردید . 

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان پس از کسب این عنوان و دریافت تندیس و لوح تقدیر از دستان وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : بخش تحقيق و توسعه ارگاني لازم و حياتي براي تمام سازمان­هايي است كه قصد حضور فعال در بازارهاي داخلي و خارجي را دارند و مجموعه­اي است كه جهت رقابت در سطح داخلي و بين المللي از اهميت غيرقابل انكاري برخوردار است.

حسینقلی قوانلو افزود : ساختار اين بخش به گونه­اي طراحي شده ­است كه با استفاده از مباني مديريت استراتژيك بادقت خاصي شرايط خارج­ از سازمان مانند مسائل اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و ... را در قياس با مديريت­عمومي آن سنجيده و با تأكيد بر پيوستگي موضوعات درون و بيرون سازماني، اهداف مجموعه را با شرايط خارجي تطبيق داده و درصد موفقيت سازمان را بيشتر مي­نمايد. از این­رو همه ساله توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت از سازمان­های برتر استانی که دراین بخش فعالیت نموده اند تقدیر و تشکر بعمل می آید.

وي هدف از برگزاري اين جشنواره را نیز ايجاد فرهنگ تحقيق،‌ پژوهش و نوآوري و ايجاد زمينه هاي لازم براي رشد و شكوفايي ظرفيت هاي لازم پژوهشي و تحقيقاتي در راستاي تحقق اهداف بخش صنعت، معدن و تجارت كشور عنوان كرد.

شایان ذکر است سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان بعنوان کاندیدای اخذ رتبه برتر در چهارمین جشنواره تحقیق، توسعه و فناوری وزارت متبوع با ارسال مستندات شرکت نمود که پس از انجام داوری با حضور نمایندگان وزارت علوم و تحقیقات، موسسه مطالعات و پژوهش­های بازرگانی، معاونت آموزش، پژوهش و فناوری و دانشگاه صنایع و معادن ایران، حائز رتبه برتر کشوری شد.

در اين جشنواره برترين هاي صنعت، معدن و تجارت در حوزه هاي سازمان توسعه اي و شركت هاي تابعه اين وزارتخانه، سازمان استاني، اتاق بازرگاني،‌ اتاق اصناف،‌ طرح پژوهشي، پايان نامه، پيشكسوتان برتر در حوزه پژوهش، مراكز پژوهش هاي صنعتي و معدني، مراكز تحقيق و توسعه واحدهاي توليدي، مراكز خدمات فني – مهندسي، مراكز علمي – كاربردي،‌ بهترين محصولات تحقيق و توسعه واحدهاي توليدي،‌ شركت هاي توليدكننده نرم افزار،‌پژوهشگران و مديران پژوهشيو شركت شهرك هاي صنعتي استاني  مورد تقدير قرار گرفتند .

گفتنی است در این مراسم شرکت موج آب فن به مدیریت آقای حسینیان از استان گلستان نیز بعنوان واحد فنی مهندسی نمونه کشوری انتخاب و لوح تقدیر و تندیس خود را از دستان وزیر صنعت ، معدن و تجارت دریافت نمود .

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 3627
  • کد خبر : 4253