عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راهیان نور مهمترین راه توسعه فرهنگ دفاع مقدس است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

راهیان نور مهمترین راه توسعه فرهنگ دفاع مقدس است

راهیان نور مهمترین راه توسعه فرهنگ دفاع مقدس است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه ما باید راه دفاع مقدس را ادامه دهیم تا انقلاب اسلامی به مسیر خود ادامه دهد، گفت: از آنجایی که جوانان نسل سوم انقلاب اسلامی دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند، راهیان نور مهمترین راه توسعه و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان و نسل های بعد است.

"علی اصغر طهماسبی" در آیین اختتامیه نخستین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در گرگان اظهار کرد: در حوزه تهدیدات جمهوری اسلامی همواره در معرض سه تهدید نظامی و سخت، فناورانه، مردم محورانه و فرهنگی قرار داشته است.

رئیس ستاد راهیان نور گلستان تصریح کرد: به واسطه دفاع جانانه ما در دوران دفاع مقدس و پس از آن، در حوزه‌های دفاعی و نظامی، جمهوری اسلامی ایران به نقطه قابل قبولی رسیده و امروز تهدیدات سخت و نظامی دشمن تا حد زیادی خنثی شده است.

طهماسبی ادامه داد: در حوزه تهدیدات مردم محورانه، در دیماه سال جاری در کف خیابان بخشی از حرکات به ظاهر نمایشی ضد انقلاب را شاهد بودیم و همه دیدیم که مردم با حضور به موقع و بصیرانه خود چگونه پاسخ این یاوه گویی‌ها را دادند.

وی اضافه کرد: در چند روز گذشته نیز اوباشی که وصل به سرویس‌های اطلاعاتی دشمن بودند تحت عناوین مختلف در خیابان پاسداران تهران تعدادی از بسیجیان و نیروهای خادم نظم و امنیت را به شهادت رساندند که سرگل این شهیدان شهید محمدحسین حدادیان بود که مظلومانه به شهادت رسید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های موجود در نظام جمهوری اسلامی ایران بی‌بدیل است و ما باید قدر این پیروزی‌ها و دستاوردها را بدانیم و توجه کنیم که با وجود تولد داعش در منطقه برای مقابله با جمهوری اسلامی، امروز به لطف مجاهدت های مدافعان حرم و نیروهای جان برکف امنیتی و اطلاعاتی در امنیت کامل به سر می بریم و هرگونه تحرکات تروریستی را در نطفه خفه شده است.

طهماسبی در ادامه گفت: در همین 22 بهمن امسال نیز دشمن در صدد اقدامات تروریستی در کشور بود که با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی تمام توطئه‌ها خنثی شد، مردم هزینه‌های تولید امنیت را نمی‌بینند و ما در راستای برقراری این نظم و امنیت، شهید می‌دهیم.

وی در پایان اظهار داشت: امروز رویش نسل سوم انقلاب، نسل جوانانی چون شهید حججی و شهید حدادیان از هر دستاورد دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارزشمند تر است.

شایان ذکر است، یک هزار و 560 اثر به نخستین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در استان گلستان ارسال شده بود که از این تعداد 48 اثر به عنوان برگزیده انتخاب و به بخش مسابقه راه یافت و در پایان این آیین از برگزیدگان هیأت داوران، تقدیر بعمل آمد.

راهیان نور مهمترین راه توسعه فرهنگ دفاع مقدس است

راهیان نور مهمترین راه توسعه فرهنگ دفاع مقدس است

راهیان نور مهمترین راه توسعه فرهنگ دفاع مقدس است

 

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .