عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خرید تضمینی سیب زمینی از 7 خرداد در استان آغاز می شود

مدیر سازمان تعاون روستایی استان گلستان؛

خرید تضمینی سیب زمینی از 7 خرداد در استان آغاز می شود

خرید تضمینی سیب زمینی از 7 خرداد در استان آغاز می شود

مدیر سازمان تعاون روستایی استان با بیان خرید تضمینی سیب زمینی با قیمت 412 تومان در استان اظهار کرد: کشاورزان از 7 خرداد می توانند با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی مورد نظر نسبت به نوبت گیری و فروش محصول خود اقدام کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان،حکیم گلدی زاده صبح امروز ۶ خرداد در حاشیه جلسه خرید تضمینی محصولات کشاورزی که با حضور استاندار گلستان برگزار شد تصریح کرد: : امسال 6 هزار و 200 هکتار سیب زمینی در استان کشت شده که پیش بینی می شود 150 الی200 هزار تن از این محصول تولید شود.
وی با اشاره به اینکه قیمت این محصول در روزهای گذشته تنزل کرده و به 250 تومان رسیده و نگرانی هایی را در بین کشاورزان ایجاد کرده ، افزود :با دستور استاندار و دکتر حسین شیرزاد مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور خرید تضمینی سیب زمینی به قیمت 412 تومان اعلام شد.
حکیم گلدی زاده در پایان با بیان اینکه ۳۰ تا ۴۰ مرکز خرید سیب زمینی در استان فعال هستند، یاد آور شد ۴ مرکز یوسفی کردکوی،حسینی گوزان فارس،لطفی نیا مرزن کلاته، چهارفصل طاها آق قلا از جمله مراکز بزرگ و فعال خرید این محصول در استان هستند
لازم به ذکر است که مسال با توجه به شرایط آب و هوایی کیفیت محصول سیب زمینی استان بسیار خوب است و پیش بینی می شود 30 هزار تن محصول بیشتر نسبت به سال گذشته تولید شود.
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .