عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه شورای فنی استان برگزار شد


چهارمین جلسه شورای فنی استان برگزار شد

چهارمین جلسه شورای فنی استان برگزار شد

چهارمین جلسه شورای فنی استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، در این جلسه مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع)، شورای فنی را بالاترین مرجع استانی رسیدگی فنی به پروژه ها دانست و اظهار کرد: باید با نظارت دقیق و اصولی بر اجرای پروژه، هزینه ها را به حداقل برسانیم و خدمتی با کیفیت را به مردم ارایه کنیم.
غراوی اظهار کرد: اجرای با کیفیت پروژه های در دست اقدام باید هدف دستگاه های اجرایی باشد.
وی با اشاره به پروژه های عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: متاسفانه در گذشته در برخی دستگاه ها با نگاه فنی به پروژه ها نگاه نشده و در زمان آغاز پروژه امکان سنجی و مکان یابی مناسبی جهت احداث آن صورت نگرفته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان یادآور شد: باید سهم مشاور در پروژه ها مشخص باشد و زمانی که دستگاه ها به مشاوران اعتبار لازم را می دهند باید از آنها کار با کیفیت نیز بخواهند.
غراوی خاطر نشان کرد: در پروژه هایی که از سوی وزارت خانه ها به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود باید آن دستگاه در مکان یابی و جانمایی درست دقت کند و از صرف هزینه های بیهوده پرهیز نماید.
وی ادامه داد: اگر پروژه هایی به مشاوران ضعیف در گذشته واگذار شده باید تلاش شود در پروژه های آتی از آن مشاوران استفاده نشود.
لازم به ذکر است در چهارمین جلسه شورای فنی استان عملکرد کارگروه آموزش و ترویج ضوابط نظام فنی و اجرایی شورا در شش ماه اخیر مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است در این جلسه نمایندگان دستگاه های اجرایی نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مطرح شده اظهار کردند.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 784
  • کد خبر : 48099