عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرهنگ يك مسئله جدي در كشور است/ استراتژيك رفتاري در مديريت جهادي

معاون توسعه مدیریت و منابع انساني استانداري گلستان:

فرهنگ يك مسئله جدي در كشور است/ استراتژيك رفتاري در مديريت جهادي

 دکترعباس نیاوند گفت: فرهنگ يك مسئله بسيار مهم و جدي در كشور است و اين موضوع مي تواند تمام تحول سياسي و اجتماعي را تحت تاثير قرار دهد.

دكتر "عباس نياوند" معاون توسعه منابع انساني استانداري گلستان، در همايش جوان، اقتصاد و فرهنگ ضمن عرض تبريك به مناسبت فرارسيدن ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خميني(ره) گفت: مباحث اقتصادي در چند سال اخير بسيار مورد توجه مقام معظم رهبري قرار گرفته است و هر سال اشاره اي به اقتصاد دارند كه رمز و راز هايي در اين نامگذاري ها وجود دارد.
وي با اشاره به بحث فرهنگ، افزود: فرهنگ يك مسئله بسيار مهم و جدي در كشور است و اين موضوع مي تواند تمام تحول سياسي و اجتماعي را تحت تاثير قرار دهد.
نياوند با بيان اينكه فرهنگ يك موضوع تدريجي است، اظهارداشت: فرهنگ به عنوان زير بناي تمدن محسوب مي شود و باعث تغيير و تحول در جامعه است كه جزئي از موارد مهم و حياتي است و بايد در اين بخش به صورت زيربنايي كار كرد.
وي خطاب به همه دبيران و اعضاي سازمان هاي مردم نهاد، تصريح كرد: بايد در مديريت جهادي استراتژيك رفتاري داشته باشيم كه سازگاري جبري و بحراني از استراتژيك رفتاري شما سمن هاي مردم نهاد است.
معاون توسعه منابع انساني استانداري گلستان، موفقيت را يكي از فرمول هاي مورد توجه سمن ها دانست.
وي با اشاره به مديريت جهادي گفت: باتوجه به فعاليت هاي فرهنگي كه صورت مي گيرد اگر اشتغال به صورت تيمي و گروهي انجام شود كار به صورت خوبي انجام خواهد شد.
نياوند افزود: يك مدير جهادي كه در حال فعاليت با جوانان است بايد به اين قشر از جامعه يادآورشود كه از فرصت ها بايد استفاده كرد چراكه انسان هاي موفق كساني هستند كه از فرصت ها به نحو شايسته استفاده كنند.
وي به حركت درآوردن مردم را يكي ديگر از ويژگي هاي مديريت جهادي دانست و اظهارداشت: اگر مي خواهيد مديريت جهادي صورت گيرد بايد به كلمه يافتم توجه كرد.
معاون توسعه منابع انساني استانداري گلستان تصريح كرد: آزادي، عزت، قدرت و اقتدار از نعمت هاي بزرگ الهي است كه امروز در اختيار ما قرار گرفته و بايد براي رشد و شكوفايي اين مملكت تلاش كرد.


تأیید کننده خبر : jafari
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1480
  • کد خبر : 577