عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان رتبه برتر کشوری در حوزه رونق تولید با پرداخت 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات

استاندار در آئین کلنگ زنی نیروگاه 25 مگاواتی شهرستان آق قلا خبر داد:

گلستان رتبه برتر کشوری در حوزه رونق تولید با پرداخت 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات

گلستان رتبه برتر کشوری در حوزه رونق تولید با پرداخت 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات

استاندار گلستان از کسب رتبه برتر کشوری استان گلستان در حوزه تسهیل و رونق تولید با پرداخت 20 هزارمیلیارد تومان تسهیلات خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"دکتر سید مناف هاشمی"در آئین کلنگ زنی نیروگاه 25 مگاواتی این شهرستان،انقلاب اسلامی را متمایز از سایر انقلاب ها در جهان قلمداد کرد و حفظ وحدت و همبستگی ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان و دستاوردهای نظام در طول چهل سال عمر پربرکت انقلاب بیان کرد.

نماینده عالی دولت دوازدهم در استان، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و اقتصادی با اعتبار 7 هزار میلیارد تومان با حضور مقام عالی اجرایی کشور و کاروان"تدبیر و امید"را در تاریخ استان گلستان بی نظیر خواند و از افتتاح چندین پروژه گازرسانی با اعتبار 15 میلیارد تومان در چندین روستای استان خبر داد.

وی پیچیدگی قوانین و استعلامات اداری را بخشی از مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی عنوان کرد و از هماهنگی با مدیران دستگاههای اجرایی استان در خصوص تسهیل و روان سازی امور مرتبط با سرمایه گذاران خبر داد.

این مقام مسئول از کسب رتبه برتر کشوری استان گلستان در حوزه تسهیل و رونق تولید با پرداخت 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات و همچنین رتبه سوم در جذب تسهیلات روستائی خبر داد و افزود:تاکنون قریب 270 میلیارد تومان تسهیلات برای 4 هزار پروژه روستائی پرداخت شده و 250 میلیارد تومان سهمیه جدید برای استان گلستان در حوزه اشتغالزائی روستائی تخصیص داده شده است.

"دکتر هاشمی"از تک رقمی شدن نرخ بیکاری گلستان براساس گزارش مرکز آمار ایران در 9 ماهه سال جاری خبر داد و گفت:با همدلی و هماهنگی مجموعه مدیران دستگاههای اجرایی استان در طول دو سال،45 هزار اشتغال برای جوانان خطه سرسبز گلستان ایجاد شده است،در سال گذشته نرخ بیکاری استان 13/6 بوده و امسال با تلاشهای صورت گفته در حوزه اشغال،این رقم به 8/8 درصد کاهش پیدا کرده است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 2130
  • کد خبر : 57945