عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسئولان در مسير خدمتگزاري نيازمند دعاي خانواده هاي شهدا هستند


مسئولان در مسير خدمتگزاري نيازمند دعاي خانواده هاي شهدا هستند

مسئولان در مسير خدمتگزاري نيازمند دعاي خانواده هاي شهدا هستند

استاندار گلستان گفت: مسئولان و خدمتگزاران به مردم در مسیر خدمت، نیازمند دعای خانواده های شهدا هستند.
"حسن صادقلو" شامگاه پنج شنبه در دیدار با مادر و برادر شهید حاج امان توسلی از شهدای اهل سنت ۸ سال دفاع مقدس ]رستان آق قلا، با تجلیل از صبر و مقاومت خانواده های معظم شهدا، آنان را مایه سرافرازی كشور دانست .

وی با بیان اینكه شهداء را خدا وصف كرده است افزود : چون وصف شهداء از عهده ما خارج است و این سعادت بزرگی است كه نصیب خانواده شهدا شده است، تا فرزندان عزیز خود را در راه اسلام و كشور فدا كنند.
استاندار گلستان اظهار كرد : خدمتگزاران به مردم برای موفقیت در مسیر خدمت نیازمند دعا و حمایت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند و ما اعتقاد داریم آن جا كه دعا استجابت می شود نزد خانواده شهداء است.
وی تصریح كرد: به همین دلیل احساس نیاز می كنیم تا در این دیدارها هم از ارواح شهداء و خانواده های آن ها معنویت بگیریم و هم احساسمان بر این است كه این كاری كه انجام می دهیم كار پر اجری است.
دكتر صادقلو ادامه داد: طبیعی است كه اتصال به روح شهداء از همین رفت و آمدها صورت می گیرد چون كسی كه می تواند آن ها را وصل كند خداست.

مادر شهید حاج امان توسلی نیز در این دیدار گفت: فرزندم در سال ۶۳ در ۱۸ سالگی به جبهه اعزام شد و در ۳ مهر ۶۴ در منطقه مریوان در ۱۹ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
وی ادامه داد: این سركشی های مسئولین به خانواده های شهدا نشانگر این است كه مسئولین به یاد كسانی كه در راه وطن جانفشانی كرده اند هستند و این مایه دلگرمی خانواده های شهدا است.
این مادر شهید بیان كرد: من هیچ انتظاری از مردم ندارم جز این كه راه شهداء را ادامه دهند و آرزوی سلامتی برای خدمت گزاران به اسلام و كشور و همه مردم دارم .

گفتنی است در این دیدار رییس بنیاد شهید استان و مدیران شهرستانی وی، فرماندار، بخشدار و امام جمعه آق قلا و جمعی از مسئولین شهرستانی استاندار را همراهی می كردند.

رییس بنیاد شهید استان نیز در این دیدار از برگزاری یادواره شهدای اقوام برای اولین بار در كشوردر استان گلستان در سال ۹۳ خبر داد.
محمد جهانی تصریح كرد: مقرر شده است این یادوراه با حضور استان های كردستان و سیستان و بلوچستان و دیگر استان هایی كه اقوام بیشتری حضور دارند در گلستان برگزار شود.


تأیید کننده خبر : ghaeni
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1615
  • کد خبر : 7