عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در دهه فجر امسال یکهزار و ۲۹۹ طرح در حوزه اقتصادی در گلستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در گفتگوی ویژه خبری سیمای استان:

در دهه فجر امسال یکهزار و ۲۹۹ طرح در حوزه اقتصادی در گلستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود

در دهه فجر امسال یکهزار و ۲۹۹ طرح در حوزه اقتصادی در گلستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با بیان اینکه تا پایان دهه مبارکه فجر در مجموع ۲ هزار و ۵۳۲ طرح در گلستان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود، اظهار کرد: یکهزار و ۲۹۹ طرح در حوزه اقتصادی و یکهزار و ۲۳۳ طرح در حوزه عمرانی می باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، ابراهیم کریمی شامگاه یکشنبه 13 بهمن در برنامه گفتگوی ویژه خبری از صداوسیمای مرکز گلستان، گفت: برای طرح‌های اقتصادی هزار و ۸۸۲ میلیارد تومان اعتبار و در مجموع طرح‌های عمرانی ۲ هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان میلیارد تومان هزینه شده است.
وی ادامه داد: از طرح‌های مهم اقتصادی شروع عملیات اجرایی کارخانه بسته بندی در آزادشهر با پیش بینی اشتغال ۳۰۰ نفر، افتتاح زنجیره تولید مرغ و تخم مرغ در گنبدکاووس با اعتبار ۳۹۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۸۵ نفر است.
به گفته او همچنین شروع عملیات اجرایی طرح گردشگری در گنبدکاووس با اعتبار ۲۶۰ میلیارد تومان، بهره برداری از طرح کارخانه ظروف پلاستیکی در گرگان با اعتبار ۳۱۰ میلیارد تومان، شروع عملیات اجرایی پرورش گاو میش در مراوه تپه هم از دیگر طرح‌هایی است که در این ایام به بهره برداری خواهند رسید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: یکی از رویکرد‌های اصلی استان در حوزه سرمایه گزاری توجه به بخش خصوصی است که در این بخش تعداد قابل توجهی طرح برای افتتاح داریم.
کریمی افزود: برای تسهیل امور فعالان بخش اقتصادی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هر هفته در مرکز استان برگزار می‌شود و با توجه به اینکه امکان بررسی همه فعالان و هم طرح‌های تولیدی در استان در زمان ممکن جلسه استانی میسر نبود برنامه ریزی کردیم که این تسهیل و ستاد رو در شهرستان‌ها برگزار کنیم که در شهرستان‌ها مراوه تپه، گمیشان، کلاله و مینودشت را برگزار کردیم.
کریمی گفت: در بخش کشاورزی تولیدات گندم، دانه‌های روغنی، تولید گوشت مرغ رتبه‌های خوبی را داشتیم، اما در بخش تولید محصولات باغی هنوز انتظارات رو محقق نشده و توسعه گلخانه‌ها در کشور هنوز شرایط مطلوب قرار ندارد.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 356
  • کد خبر : 70256