عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح شهرداران محله در استان اجرا می شود

مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری گلستان:

طرح شهرداران محله در استان اجرا می شود

 عبدالرضا چراغعلی اظهار داشت: یکی از مواردی که با همکاری آموزش و پرورش در دست اقدام است بحث شهرداران مدارس می باشد که با توجه به رویکرد جدی استاندار در مسائل فرهنگی قرار شد از اول مهرماه طرح شهرداران محله به مرحله اجرا در آید.

 مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری گلستان در نخستین نشست مشترک شهرداران و شوراهای اسلامی شهر در سال 93 در گفتگو با خبرنگاران ، برگزاری جلسات مشترک شوراها و شهرداران را در راستای برنامه های سالانه این اداره کل دانست و افزود: نشست شهرداران استان بصورت ماهانه و نشست مشترک شوراها و شهرداران نیز هر دو ماه یکبار برگزار خواهد شد.

 وی همچنن خواستار برنامه ریزی و مبادله تفاهم نامه شهرداران و شوراها با آموزش و پرورش به جهت انجام برنامه ریزی دقیق متناسب با رویکرد فرهنگی دولت و صیانت از محیط زیست ، منابع طبیعی و منابع ملی شد .

 مدیرکل امور شهری و شوراها یکی دیگر از دستور کار جلسه را تشکیل شورایاران محلات برشمرد و افزود : باستناد اصل هفتم قانون اساسی و نظر به موافقت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، ستاد استانی هماهنگی تشکیل شورایاری در محلات شهرهای استان برای برنامه ریزی و تصمیم گیری تشکیل خواهد شد.

وی افزود: نمایندگان هر محله با محوریت مساجد که پایگاه تحولات اجتماعی بودند انتخاب خواهند شد و به صورت متمرکز آیین نامه مربوطه تهیه و جهت تصمیم گیری به شوراهای ارسال می شود.

چراغعلی گفت: امیدوار هستیم برنامه ریزی و اهتمام شوراها و شهرداران را در این خصوص داشته باشیم.

اولين نشست مشترك شهرداران و روساي شوراي اسلامي شهرهاي استان گلستان در سال ۹۳ ، باحضور معاون هماهنگي امورعمراني استاندار ، امام جمعه گنبدكاووس ، فرماندار گنبد ، مديركل دفتر امور شهري و شوراها ، شهرداران كليه شهرهاي تابعه استان ، روساي شوراهاي اسلامي شهرها و ديگر مديران حوزه معاونت عمراني استانداري در شهرگنبد كاووس برگزار شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1180
  • کد خبر : 799