عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت روز ملی ثبت احوال


پیام استاندار گلستان به مناسبت روز ملی ثبت احوال

 

پیام استاندار گلستان به مناسبت روز ملی ثبت احوال

استاندار گلستان و رئیس شورای هماهنگی ثبت احوال استان در پیامی سوم دی ماه روز ملی ثبت احوال را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

سوم دی ماه سال 1297 هجری شمسی که مصادف است با صدور اولین شناسنامه به نام فاطمه ایرانی ، در تاریخ کشور و بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی به روز ملی ثبت احوال نام گذاری شده است ، فرصتی مناسب برای معرفی خدمات ارزشمند ، راهبردی و اهداف و مأموریت های سازمان ثبت احوال کشور به شمار می رود.

در یکصدوسومین سال تأسیس سازمان ثبت احوال ، شاهد خدمات هوشمندانه با عبور از روش های سنتی به الکترونیکی ؛ استقرار پایگاه جمعیتی کشور ، صدور شناسنامه های مکانیزه ، ثبت بهنگام وقایع حیاتی ، انتشار آمار و اطلاعات جمعیتی کشور ، آرشیو الکترونیکی اسناد و ارائه خدمات اقامت محور و پروژه در دست اجرا ( سببی و نسبی ) هستیم که این امورات در سایه تلاش و همت مرزبانان هویت و تابعیت و تلاش و مجاهدت های این عزیزان شکل گرفته است.

از همین روی و به منظور پاسداشت تلاش ها و زحمات کارکنان خدوم ثبت احوال به ویژه مجموعه ثبت احوال استان گلستان ؛ اینجانب ضمن ارج نهادن به خدمات سازمان ثبت احوال کشور، تقدیر و تشکر خود را از تلاش گران این عرصه اعلام داشته ، از زحمات مسئولین و کارکنان ثبت احوال که نقش اساسی در تولید آمار صحیح جمعیتی داشته و دارند قدردانی می نمایم.

امید است در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) کلیه خادمین مردم شریف و پاسداران عرصه هویت و تابعیت برای تحقق آرمانهای امام راحل و فرامین مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در مسیر خدمات رسانی شایسته به مردم شریف ایران موفق و مؤید باشند.


علی محمد زنگانه


استاندار و رئیس شورای هماهنگی ثبت احوال استان گلستان

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .