عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زندگی اقوام مختلف در گلستان الگویی برای کشور است

استاندار گلستان در جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌ زمین ؛

زندگی اقوام مختلف در گلستان الگویی برای کشور است

زندگی اقوام مختلف در گلستان الگویی برای کشور است

استاندار گلستان در پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌ زمین در گرگان گفت: زندگی اقوام مختلف ایران زمین در این استان، همراه با مسالمت، صفا و صمیمیت الگویی برای کل کشور است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، علی‌محمد زنگانه شامگاه جمعه 20 آبان ماه 1401 با اشاره به حضور اقوام مختلف در گلستان گفت: نوع زندگی اقوام در گلستان همراه با اتحاد و انسجام بوده و‌ از این منظر هم حضور اقوام مختلف در این استان برای کل کشور نمونه است.
استاندار گلستان و رئیس پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌ زمین بیان کرد: این زندگی مسالمت‌آمیز مردم گلستان باعث شد در وقایع اخیر،  مردم درایت، بصیرت و خویشتنداری از خود نشان دهند و به نحوی حضور آگاهانه همراه با بصیرت در برابر آن حوادث داشته باشند.
وی گفت: گلستان رنگین کمان اقوام و دروازه آسیای میانه است.
زنگانه اضافه کرد: این استان ظرفیت‌های بی‌بدیلی دارد که براساس این ظرفیت‌ها تلاش داریم تا در افق ۱۴۰۴، سرانه تولید استان را به میانگین کشوری برسانیم.
وی ادامه داد: برای این کار در همه بخش‌ها و عرصه‌ها برنامه مشخص و مدونی داریم که یکی از آن بخش‌ها حوزه گردشگری، میراث‌ فرهنگی و صنایع دستی است.

زندگی اقوام مختلف در گلستان الگویی برای کشور است

 

زندگی اقوام مختلف در گلستان الگویی برای کشور است

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .