عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جوانان مانوس با قرآن بهترین الگوی جوانان هستند


جوانان مانوس با قرآن بهترین الگوی جوانان هستند

 

جوانان مانوس با قرآن بهترین الگوی جوانان هستند

استاندار گلستان گفت: جوانان مانوس با قرآن بهترین الگو برای جوانان جامعه هستندو ما باید در پرورش چنین جوانانی تلاش بیشتر کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه امشب در مراسم تقدیر از قاری برجسته بین‌المللی امیرحسین رحمتی قهرمان مسابقات جهانی قرآن کریم، اظهار کرد: این جوانان می‌توانند برای جامعه جوان امروزی یک الگو باشند و تربیت چنین فرزندانی باعث افتخار همه ما است.

وی ادامه داد: ما به داشتن چنین جوانانی افتخار می‌کنیم و تربیت چنین جوانانی بسیار ارزشند است و این جوانان باید به عنوان الگو در نظام تعلیم و تربیت معرفی شوند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: این جوان برجسته افتخار دیدار با رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) را داشته‌اند و موفقیت این جوان مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفته است.

زنگانه با تاکید بر اینکه قرارگیری در محضر قرآن یک سعادت بزرگ است، بیان کرد: اینکه حضرت آقا به ایشان عنایت داشته و این جوان مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته افتخار بزرگی است که ما نیز به داشتن چنین جوانانی افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به تدوین سند چشم‌انداز قرآنی 1408 گفت: تلاش داریم با اجرای برش سالانه این سند، از سال 1402 شاهد برنامه‌ریزی جامع و مشخص در توسعه علوم قرآنی خواهیم بود.

استاندار گلستان با اشاره به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، تصریح کرد: ما برای خنثی کردن این حملات باید از همان مسیر مقابله کرد و دشمن به دنبال آسیب زدن به فرهنگ ما است و ما نیز باید با توسعه فرهنگی قرآنی، اسلامی و ایرانی مقابله با دشمن را در دستور کار داشته باشیم.

زنگانه تاکید کرد: ما بسیاری مسائل فرهنگ و مذهبی جذابی داریم که جهان تشنه آن است و باید بیشتر بر آن توجه کنیم و آن را تبلیغ، گسترش و توزیع کنیم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: هنر ما باید این باشد که بتوانیم افرادی همچون این جوانان برومند را تربیت و به جامعه معرفی کنیم.

 

جوانان مانوس با قرآن بهترین الگوی جوانان هستند

 

جوانان مانوس با قرآن بهترین الگوی جوانان هستند

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .