عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهدا با گذشتن از دنیا، قهرمان قهرمانان بودند

استاندار گلستان در آیین رو نمایی از تمثال شهدای استان در فدراسیون کشتی ؛

شهدا با گذشتن از دنیا، قهرمان قهرمانان بودند

 

شهدا با گذشتن از دنیا، قهرمان قهرمانان بودند

استاندار گلستان اظهار کرد: در حقیقت شهدا قهرمانان و پهلوانان ملی بودند و پا روی نفس خود گذاشتند و از جان عزیز خود گذشتند و این شهدا علاوه بر جانفشانی، در عرصه ورزش کشتی نیز افتخار آفرین بودند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه در ایین رونمایی از تمثال ۴ شهید کشتی گیر گلستان با حضور دکتر دبیر رییس فدراسیون کشتی ، دکتر منتظری، مهندس سنگدوینی، مهندس ایری و دکتر آریان پور نمایندگان مردم استان در مجلس  تصریح کرد :هر چه داریم از امام و شهدا ست و اینها در واقع مواریث فرهنگی ما هستند.
وی افزود: به ورزشکاران شهیدمان تاسی می کنیم و مستند سازی زندگی این عزیزان توسط مجموعه هایی همچون فدراسیون کشتی را ارج می نهیم.
استاندار گلستان گفت: بنده با یکی از کشتی گیران شهید در دوره نوجوانی ارتباط داشتم و به فرمایش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اینها قبل از شهادت به مقام شهادت دست یافته بودند.
وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه همه ماست، یادآور شد: با برنامه ریزی و همراهی فدراسیون کشتی امیدواریم کشتی گلستان به جایگاه فاخر خود در سطح ملی برسد.
همچنین در این مراسم رئیس فدراسیون  اظهار کرد: بدون معنویت در ورزش قهرمانی به جایی نمیرسیم و با کار فرهنگی می توانیم برای نسل حاضر و نسل‌های آینده الگوسازی کنیم.
وی افزود : این ۴ شهید پهلوانان واقعی ما هستند و از این رونمایی خوشحالیم.
دکتر علیرضا دبیر گفت: روزی که پا به عرصه مدیریت کشتی گذاشتم جمعیت کشتی کشور به ۳۰ هزارنفر تقلیل یافته بود که امروز این رقم به ۴۰۰ هزار نفر رسیده و در افق ۴ ساله تلاش ما ارتقاء تعداد کشتی گیران کشور به ۸۰۰ هزار نفر است.
وی ادامه داد: کشتی در گلستان با فاصله نسبت به دیگر ورزش ها ورزش اول بوده است.
به گفته رییس فدراسیون کشتی ، کشتی گلستان ریشه دار است و ما در فدراسیون همچون سربازی دغدغه ارتقاء ورزش کشتی در گلستان را داریم 
دکتر دبیر خاطر نشان کرد: ورزش کشتی، ورزش ملی و مذهبی ما ایرانیان است و حوزه دریای خزر خاستگاه ورزش کشتی محسوب می شود.
لازم به ذکر است،در این مراسم علی اکبر بصیر نیا به عنوان دبیر هیات کشتی استان حکم خود را دریافت کرد.
 

شهدا با گذشتن از دنیا، قهرمان قهرمانان بودند

 

شهدا با گذشتن از دنیا، قهرمان قهرمانان بودند

 

شهدا با گذشتن از دنیا، قهرمان قهرمانان بودند

 

شهدا با گذشتن از دنیا، قهرمان قهرمانان بودند

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .