عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان بمناسبت عید ولایت و امامت، عید سعید غدیر خم


پیام تبریک استاندار گلستان بمناسبت عید ولایت و امامت، عید سعید غدیر خم

پیام تبریک استاندار گلستان بمناسبت عید ولایت و امامت، عید سعید غدیر خم

استاندار گلستان در پیامی فرا رسیدن عید ولایت و امامت، عید سعید غدیر خم را به تمامی مردم شریف استان گلستان تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ
دهه ولایت و امامت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم ، ایامی فرخنده برای تمامی مسلمین است و سراسر ایران اسلامی غرق در شادی و سرور می گردد.
در اهمیت و جایگاه والای عید سعید غدیر خم بیانات ارزشمندی از سوی بزرگان دینی، دانشمدان و فرهیختگان مذهبی ارائه شده اما مهمترین برجستگی غدیر خم نسبت به سایر اعیاد اسلامی مسئله ولایت و امامت است که رسول الله (ص) در حج الوداع بر آن تاکید می فرمایند و افق پیش روی تمامی مسلمان و حتی تمامی انسان های آزاده را روشن می سازند.
بی تردید غدیر خم یکی از مهمترین موضوعاتی است که پیامبر مکرم اسلام(ص) بر آن تاکید کردند تا بتوانند دینی را که برای صلاح و رستگاری ابنا بشر آورده بودند و 23 سال برای آن تا پای جان کوشیدند، را به دستان با کفایتی بسپارند تا بتواند در طوفان حوادث به سلامت عبور نماید.
جمهوری اسلامی ایران که بر پایه شریعت ناب محمدی(ص) پایه گذاری شده توجه به اعیاد اسلامی خصوصاً عید سعید غدیر خم را به عنوان عید ولایت و امامت مورد توجه ویژه قرار داده است.
در شرایطی که دشمنان قسم خورده این سرزمین در راستای ایجاد تفرقه و نفاق می کوشند ، وجود با برکت امام خامنه ای مدظله العالی به عنوان فقیهی که صَائِنا لِنَفْسِهِ ، حافِظاً لِدینِهِ ، مُخالِفاً لِهَواهُ، مُطیعاً لِاَمرِ مَولاهُ ( بر نفس خود مسلّط است و دین خود را حفظ می کند و با هوای نفس خود مخالفت می ورزد و امر خدا را اطاعت می کند) نعمتی ارزشمند است که شکر آن بر تمامی هم وطنان و هم استانی های عزیزمان واجب است.
اینجانب فرا رسیدن عید ولایت و امامت، عید سعید غدیر خم را به تمامی گلستانی های عزیز اعم از شیعه و سنی تبریک  عرض می نماید و امیدوارم در سایه اتحاد مثال زدنی آحاد مردم شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون ، سررزمین برادری و نگارستان ایران اسلامی باشیم.


علی محمد زنگانه 
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .