عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز خبرنگار


پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز خبرنگار

 

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز خبرنگار

استاندار گلستان در پیامی فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر ، رسانه و اطلاع رسانی استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است؛


بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَ الْقَلَمِ وَ ما يَسْطُرُونَ


یکی از مهمترین مولفه های رشد و توسعه ، مطالبه گری و اطلاع رسانی است.

خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان سربازان خط مقدم عرصه مطالبه گری و اطلاع رسانی همواره یاوری ارزشمند در مسیر پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.

بسیاری از مشکلات، دغدغه ها، کمبودها و ضعف ها با بیان خبرنگاران در رسانه ها مرتفع گردیده و این قشر زحمت کش و بی توقع نقش پر رنگی در بهبود اوضاع و شرایط جامعه داشته اند.

در روزگاری که جنگ رسانه ها و نبرد روایت ها در دنیا حاکم است، نقش خبرنگاران در تبیین دستاوردهای نظام و بیان حقایقی که رسانه های بیگانه سعی در کتمان آن دارند، بی بدیل است.

گلستان به عنوان استانی که در طول سالیان گذشته به دلایل مختلف نتوانسته به جایگاه واقعی خود دست یابد، اینک با همراهی و مطالبه گری به حق و ارزشمند اصحاب رسانه در مسیر رفع عقب ماندگی های تاریخی قرار گرفته و نقد سازنده خبرنگاران می تواند زمینه گره گشایی و بن بست شکنی ها را در نگارستان ایران زمین فراهم آورد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی ، فرا رسیدن 17 مرداد ، روز خبرنگار را به تمامی مردم شریف استان خصوصاً جامعه خبرنگاری، رسانه و قلم تبریک عرض می نمایم و بر این باورم ، خبرنگاران و رسانه ها بازوی توانمندی در دست یابی به اهداف والای توسعه استان هستند و امیدواریم با وفاق و اتحاد موجود بین مردم، مسئولین و رسانه ها بتوانیم سرعت پیشرفت سرزمین برادری را افزایش دهیم.


 

علی محمد زنگانه

استاندار گلستان

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .