عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری انتخابات باشکوه وظیفه همگانی است


برگزاری انتخابات باشکوه وظیفه همگانی است

برگزاری انتخابات باشکوه وظیفه همگانی است

 

استاندار گلستان گفت: مجریان و کارکنان ستاد انتخابات از مواضع تهمت دوری کرده و از اظهار نظر های شخصی درخصوص افراد بپرهیزند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان؛ علی محمد زنگانه استاندار گلستان در نشست مشترک ستاد انتخابات و هیئت بازرسی استان اظهار کرد: بر اساس آمار پیش ثبت نام‌ها نشان می‌دهد در این دوره رقابت انتخاباتی پرشورتر و بیشتر از دوره‌های گذشته است.

وی ادامه داد: انتخاباتی سالم، پرشور، با مشارکت حداکثری و امنیت کامل که همان 4 مولفه مورد تاکید مقام معظم رهبری است در کارگروه ویژه رسام(رقابت، سلامت، امنیت، مشارکت) استان در حال پیگیری است.

وی افزود: با 2 برابر شدن مشارکت پیش ثبت نام در استان طلیعه های خوبی را در آغاز انتخابات مشاهده می‌کنیم که نشان از حضور حداکثری به ویژه خواص جامعه است.

زنگانه تاکید کرد: مجریان و کارکنان ستاد انتخابات از مواضع تهمت دوری کرده و از اظهار نظر های شخصی درخصوص افراد بپرهیزند.

استاندار گلستان ادامه داد: تکرار مداوم در مطالعه قانون انتخابات باعث افزایش اشراف در آن حوزه شده و می‌تواند از بروز برخی تخلفات آن پیشگیری کرد.

وی همچنین به اصلاح برخی دستورالعمل ها و قوانین انتخاباتی اشاره و تصریح کرد: امسال بدلیل اهمیت اجرای شفاف و باشکوه انتخابات علاوه بر ستاد اصلی انتخابات ستاد امنیت نیز تشکیل که به موجب آن یکی از مولفه های مورد تاکید رهبر انقلاب بصورت ویژه اجرا و بررسی می شود.

زنگانه تاکید کرد: گلستان بعنوان نماد وحدت در کشور با استفاده از ظرفیت معتمدان همه اقوام در اجرای هرچه باشکوه تر انتخابات نیز پیش قدم بوده و چهره وحدت را در ایرانی سربلند به نمایش خواهد گذاشت.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه ظرفیت جوانان بی‌همتا است و از این ظرفیت عظیم در راستای برگزاری هرچه بهتر انتخابات استفاده شود، متذکر شد: برگزاری باشکوه انتخابات وظیفه همگانی است و همه ما باید تلاش کنیم تا این رویداد مهم و حساس به بهترین نحو برگزار شود.
 

برگزاری انتخابات باشکوه وظیفه همگانی است

 

برگزاری انتخابات باشکوه وظیفه همگانی است

 

برگزاری انتخابات باشکوه وظیفه همگانی است

 

برگزاری انتخابات باشکوه وظیفه همگانی است

 



تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .